Inaktuell InspectorEmme / JustEmme | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 14 Juni 2008

Vad heter du på discord? InspectorEmme#3358

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 91 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara i tjänst runt 4 - 5 timmar per dag men kan variera lite på grund av skola och andra aktiviteter.

Vad heter du? Bosse Larsson

Hur gammal är du? Född 2000-04-23. Blev 21 år för inte länge sedan.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag. Jag har simmat sedan jag var 4 år gammal och jag simmar minst två gånger per vecka.

Varför vill du bli polis? Jag vill vara där för alla medborgare i staden Unive och kunna hålla staden säker och ren från brott och kriminella aktiviteter. Jag har alltid velat / tyckt om att hjälpa folk och speciellt dom i nöd. Jag vill att alla ska känna sig säker när man är I staden Unive och att man ska känna sig trygg hos polisen. Jag har alltid velat bekämpa brott med kollegor som stötar, är respektfulla och är lugna i alla situationer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att göra så alla känner sig trygga, säkra och lugna. Att påverka samhället och att förändra staden Unive med den kriminella och med gängen. Att ha radiodisciplin är också väldigt bra för att få information mycket effektivare. Att kunna veta mycket om lagen och att kunna vara social, respektfull och att lyssna på varenda person du stöter på i tjänst. Att vara och att ha en bra kollegor är också väldigt viktig metallt och fysiskt. Att kunna veta vad man ska göra under stressiga situationer som vilka verktyg man ska använda.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att du har mycket ansvar och du har säkerheten av alla medborgarna i dina händer. Som polis ska man vara respektfull, trevlig och social. När man är i yttre tjänst ska man kunna veta när det går över gränsen i brott, när man kommunicerar med folk och när du är fysiskt mot / med någon. En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Polisen ska hålla vägarna rena från trafikbrott och har rätt att göra ett trafikstopp på en bil som har begått ett trafikbrott. Dom åker på larm i fastigheter, på gator och mer. En polis måste ha bra hand med människor och en grundläggande vilja att göra samhället tryggare för alla.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på Securitas i några veckor och har fått en uppfattning om polis yrket, vad dom gör och mer. Ett enklare sätt att säga det på är att jag vet vad jag gör. Jag vet mycket om lagen, hur man agerar på olika situationer, m.m.

Hur är du som person? Jag är trevlig, respektfull, social och jag lyssnar väldigt bra på folk jag stöter på i tjänst. Ett exempel är att som person kan jag väldigt glad och kan stöta mina kollegor. Jag kan jobba under stress och jag kan ta kritik som jag därefter tar åt mig. Jag har tålamod och jag är bra på att samarbeta med mina kollegor.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är glad och taggad för att få chansen att jobba hos polisen.

Senast ändrad:
Tillbaka