Nekad InspectorEmme / JustEmme | Polismyndigheten Ansökan (Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 14 Juni 2008

Vad heter du på discord? InspectorEmme#3358

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 30 - 50 timmar, kommer ej ihåg.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara så aktiv som jag bara kan, men det beror på om det är en helgdag. Jag kommer kunna vara i tjänst i 2,5 - 3,5 timmar per dag. (Kan bli upp till 5+ om det är en helgdag)

Vad heter du? Bosse Larsson

Hur gammal är du? Född 2000-04-23. Blev 21 år för inte länge sedan.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag. Jag har simmat sedan jag var 4 år gammal och jag simmar minst två gånger per vecka.

Varför vill du bli polis? Jag vill vara där för alla medborgare i staden Unive och kunna hålla staden säker och ren från brott och kriminella aktiviteter. Jag har alltid velat / tyckt om att hjälpa folk och speciellt dom i nöd. Jag vill att alla ska känna sig säker när man är I staden Unive och att man ska känna sig trygg hos polisen. Jag har alltid velat bekämpa brott med kollegor som stötar, är respektfulla och är lugna i alla situationer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att göra så alla känner sig trygga, säkra och lugna. Att påverka samhället och att förändra staden Unive med den kriminella och med gängen. Att ha Radiodisciplin är också väldigt bra för att få information bättre och snabbare. Att kunna veta mycket om lagen och att kunna vara social, respektfull och att lyssna på varenda person du stöter på i tjänst. Att vara och att ha en bra kollega är också väldigt viktig metallt och fysiskt.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att du har mycket ansvar och du har säkerheten av alla medborgarna i dina händer. Jag vet att man ska vara respektfull, trevlig och social som polis och att man ska kunna veta när det går över gränsen. En polis ska kunna förhindra brott som kan ske i ens persons vardag. Polisen ska hålla väggarna rena från trafikbrott och har rätten att göra ett trafikstopp på en bil som har begått ett trafikbrott. Dom åker på larm i fastigheter, gatorna och mer.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej.

Hur är du som person? Jag är trevlig, respektfull, social och jag lyssnar väldigt bra på folk jag stöter på i tjänst. Jag kan jobba under stress och jag kan ta kritik som jag därefter tar åt mig det. Jag har tålamod och jag är bra på att samarbeta med mina kollegor.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är glad och taggad för att få chansen att jobba hos polisen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka