Nekad InspectorEmme / JustEmme | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 14 Juni 2008

Vad heter du på discord? InspectorEmme#3358

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 24 - 50 timmar, kommer inte ihåg.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara så aktiv jag bara kan vara, men jag har skola så jag kan säga runt 2,5 - 4 timmar per dag. Beror på om det är en heldag eller vanlig dag.

Vad heter du? Bosse Larsson

Hur gammal är du? Född 2000-04-23, så har fyllt 21 för inte länge sedan.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, Det är jag. Simmar minst 1 gång i veckan.

Varför vill du bli polis? För jag vill hjälpa alla personerna i staden Unive. Jag vill kämpa brott och hålla staden ren från kriminella aktiviteter och brott. Jag vill att alla i staden ska känna sig trygga och säkra när man är i Unive. Som polis har du mycket ansvar att ta för att allt i staden Unive ska fungera som det ska. Ett av mina största intressen är att hjälpa folk som är i nöd och att kunna påverka Unive som polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att hålla Unive ren från kriminella aktiviteter som gäng kriminalitet, brott och mer. Det är att hjälpa folk i nöd i alla situationer som kan hända i Unive. Att göra att alla i Unive känner sig trygga och säkra när dom går eller kör ett fordon är också en stor del av yrket.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att du måste vara fysik och mentalt redo för varje uppgift som du får. Jag vet att polisen åker på larm och brott som händer i staden. Dom gör också trafikstopp på individer som har begått ett trafik brott och dom har ansvar att hålla staden ren och säker.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, Det har jag ej.

Hur är du som person? Jag är trevlig och respektfull som person och är ganska chill. Jag är inte så lätt kränkt och är alltid redo för en uppgift!

Är det något vi bör veta om dig? Jag är super spänd för yrket och att jag har en möjlighet att jobba som polis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka