Nekad InspectorEmme / JustEmme | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Karlsson

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Vad heter du på discord? Emme#3358

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: Runt 4-5 timmar
(Fredag) Lördag och Söndag: 5-6

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har nu spelat runt 4-5 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra så alla skulle följa reglerna som är tydligt ner skrivna på hemsidan Unive.se. Som servervakt så skulle jag påverka samhället inom Unive och göra så alla får en bra RP. Jag vill hålla servern på en hög RP så att alla kan ha kul när dom är inne i servern. Jag vill att alla ska kunna RP så jag vill kunna vara en förebild för dom nya och vissa hur man ska RP, vad som är rätt och fel och hur man ska kunna göra så alla har roligt på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom att jag har nu spelat på Unive ett bra tag och jag vill vara en del i samhället på Unive nu. Jag vill kunna hjälpa staff teamet med mindre saker så dom inte behöver lägga tid på mindre saker som t.ex personer som är afk eller bilar som behöver bli dva. Jag vill kunna hjälpa folk med att t.ex vissa hur man RP, att kunna spela på en hög RP, m.m.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna påverka Unive med att göra så folk följer reglerna. Jag kommer göra Unive en bättre plats med att kunna t.ex kicka folk som bryter med regler där en kick är nödvändig. Jag tycker att ibland kan det vara lite kaos på grund att det är folk som lallar, folk som är AFK, personer som FailRP, m.m och nu vill jag kunna påverka det och göra så att alla kan ha en rolig upplevelse på Unive.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag är bra på många saker som t.ex jag kan hantera stress väldigt bra. Jag vet hur man använder kommandon och hur man framställer sig som en SV. Jag vill vara en förebild för andra som t.ex nybörjare och jag vill kunna avlasta staff teamet med mindre grejor så att dom inte behöver lägga tid på saker som jag kan t.ex fixa.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att det är kul att kunna hjälpa servern med RP, regelbrytare, m.m. Jag tycker om att RP och jag vill kunna förbättra andras RP som att t.ex vara en förebild. Jag vill att alla ska ha det roligt när dom spelar på Unive och att dom ska komma tillbaka för att fortsätta ha en bra och rolig tid på Unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv, /kick (id), /noclip, /svban (id), /who (id), /toggleid, /togglename, /revive (id).

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, En gång och det var en på 24 timmar. Jag körde runt i min bil på piren och plötsligt så blir jag bannad för VDM. Jag visste inte varför för jag körde inte på någon men sedan så tänkte jag att det kunde vara d-sync för någon kollapsade samma sekund som jag åkte förbi honom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka