Nekad Inngvar | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Danny Lind

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037438278/

Ditt Hex-ID: steam:110000146429bf6

Vad är din discord tagg? jagepelle

Vem var det som bannade dig? @Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-15 233722.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa luder/hora till en person på servern, vilket är helt mot reglerna och väldigt skev kvinnosyn nu när jag ser tillbaka på det, detta var väldigt hastigt och dåligt beslut som jag tog och jag förstår till 100% att det inte kan kännas bra att bli kallaaad för hora. Jag pngrar mig innerst och vill bevisa att jag verkligen lärt mig av denna bannen och att det aldrig kommer att ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej, så jag och min kompis träffade våran andra kompis på sc styling. på platsen så ser vi även några andra som det absolut inte är något fel på eller att vi har bråk med någon av dem. men då när vi kommer fram till vår kompis så snackar vi lite med dem alla men sedan blir de lite aggresivare stämning och mer och mer blir inblandade. och sedan delas det tyvr ut ett slag som kommer vara grunden till ett lite större slagsmål. sedan springer jag och mina kompisar ut ur scstyling för att inte slåss mera. och då kallar jag en kvinna för luder som vart veldigt fel av mig.Jag förstår till 100 procent att jag gjort fel absolut. Men grejen är att jag aldrig hört att det inte är tillåtet att säga det ordet visst jag förstår att de inte okej men att det var en regel visste jag absolut inte. Den regeln finns inte och har aldrig hört om att det inte är tillåtet. Menade absolut inte att kalla specifikt tjejen fina. Jag sa din horkompis har försökt sätta dit mig i 4 år och du också din fina sa jag till kill polisen. Så jag ber om en till chans då jag aldrig hört om regeln och kommer absolut inte ens nämna ordet i en kvinnas närhet igen. Jag har respekt för kvinnor och menade inte att kalla just henne de. De var liksom din horkompis om ni fattar hur jag menar. Jag ber om en till chans och nu när jag vet detta kommer det aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är självklart en rätt ban då det var jag som gjorde fel mot denna stackars kvinna som jag sa det till. jag ber så hemskt mycket om ursäckt och skulle så gärna vilja ha en till chans då det bara råkade komma ut då jag vart stressad och arg. men självklart så är det ingen bra ursäckt. men vill bara få med de så ni vet och att jag inte menad något personligt skulle hur som helst jättegärna vilja få en till chans att bevisa att detta ALDRIG kommer att ske igen. Jag ber så mycket om ursäkt till kvinnan som blev utsatt och till servern för att jag inte bettede mig på ett bra sätt. Det var mitt fel att jag blev bannad men de blev fel från min sida och jag ångrar de vill gärna komma tillbaks och lovar att sköta mig i framtiden.Jag har alltid stått för att rätt ska vara rätt på servern, Jag har alltid haft respekt för folk som rpar på rätt sätt. Det borde ändå märkas rätt tydligt då jag som spelare rapporterat in regelbrott som har varit fel. Jag spelar ju detta för att ha kul med mina vänner, inte för att göra regelbrott vad vinner jag på det? jag och mina vänner vill bara ha kul i mc klubben då det är jätteroligt att spela rollspel på fivem.
Jag börjar bli less på denna mobbning mot mig dock faktiskt. Det känns ärligt som det så det varit såhär flera gånger förut när vi bara försökt ha det roligt med varandra. Det är inte heller så att jag har kallat Alicea för en hora jag skulle aldrig i livet kalla en tjej för det, Att säga gänghora betyder en helt annan sak och det förklarade jag för henne också vad jag menade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad här tidigare och tagit lärdomar av dessa banns. även om de har varit rätta banns eller banns som jag tycker eller som har blivit missförstånd. men ja de har jag och har inte gjort om vissa saker jag har blivit bannad för. och har helt enkelt mognat in mer och mer i servern och lärt mig vad och hur man ska göra saker och ting. Jag har varit bannad tidigare, det har mestadels varit felaktiga banns vilket ni borde kunna kolla upp då jag har överklagat dom bannsen som har varit felaktiga och fått dom godkända då jag hade goda skäl till det, Sedan finns det självklart banns från längre tillbaka i tiden mestadels från när man var ny på servern och körde som en idiot ibland och småa regelbrott då man inte förstod vad rpn gick ut på riktigt men det är gamla banns mestadels från början av 2021 då jag var helt ny på rpn. Sedan har det ju varit lite på senaste månaderna där jag känner att många staffs gjort saker emot mig utan vettig anledning vilket är väldigt synd och tråkigt men vad ska man göra? finns inte så mycket jag kan göra åt det tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart så SKULLE jag absolut inte har sagt eller äns nämnt det ordet under några omständigheter och kommer aldrig att ske och vill gärna förmedla det till er att de inte kommer att ske igen och är mycket ledsen över mitt stora misstag här på unive. Men såklart att säga 'hora´' var lite onödigt. Men om man ändå tänker såhär. Jag rp:ar som en väldigt kriminell person. Då är hora ett ganska vanligt ord att säga och används väldigt mycket. Hon sålde ju ändå sig själv till folk så om man tänker så så är man nästan en 'hora'. Han som tog mig i support sa också att han själv sa hora men då sa han busunge. Aså det är lite konstigt att man kan säga busunge till folk men inte hora.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig mer använda det ordet oavsett situation och försöka hantera min stress/ilska på snällare vis. nästa gång något liknande sker kommer de absolut inte hända samma sak som mitt misstag jag gjorde. och jag ber återigen om ursäkt för mitt misstag. Ja även fast det är rp så har jag lärt mig att jag inte ska säga sånt. I onödiga lägen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde! Om jag blir unbannad så kommer självklart det här inte hända igen. Jag kommer tänka på vad jag säger och använda lite mindre ord om man säger så vid såna dära lägen! Jag hoppas verkligen att ni förstår hur jag menar och att jag kan komma tillbaka och rp:a på svergies bästa server. Jag har lagt ner timmar minuter och allt på den här servern varför skulle jag villa ge upp allt på ett ord! aldrig tack för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

snälla moezz jag har verkligen lärt mig av detta och kommer aldrig göra om det, var något fel på mig vet inte äns var för jag var så efterbliven och sa det nu när jag kollar tillbaka på det så var det riktigt dummt av mitg.

Tillbaka