Accepterad inix_99 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inix_99

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? olle

Vad är ditt discord namn? inix_99

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pelle patnake 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig jobbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund är att jag bott i Sverige hela mitt liv tillsammans med mina föräldrar samt syskon, Jag har förut gillat att fiska och vara i skogen med vänner, men vill nu upptäcka något nytt kanske börja jobba som Securitas vakt eller polis, och givetvis så vill jag ju tjäna pengar för att kunna köpa en del bilar och eventuellt ett hus, Jag vill också kunna träffa lite nytt roligt folk att hänga med och ha roligt tillsammans med. Sen känner jag ju lite att man får se vad framtiden skapar så att säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga senarion och roliga minnen av servern. jag kan också säga till om nån gör fel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Här skulle jag nog säga att man ska rpa så att motparten alltid har något att gå på och kunna föra scenariot framåt samt att man håller en god ton, tyckte denna frågan var svår själv men gissar på att mitt svar ändå är fair.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? röst, min karaktär är 25 jag låter inte riktigt som 25 irl men försöker att spela min karaktär på ett vuxet vis. jag lärde mig att spela min karaktär på ett mer vuxet sätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM och RDM vilket innebär Vehicle deathmatch som är när man sitter i en bil och använder det som ett vapen, och RDM är när man slår en annan spelare utan ett scenario som ligger nära till hands eller väljer att slå före att prata med personen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har ADHD och Dyslexi och har svårt att stava har också svårt att läsa.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka