Nekad Ingvarssssson | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvarssssson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402087416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Ingvarssssson#0840

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär utspelar sig som Emil Ingvarsson som är född i Sverige, Emil har ingen familj. Han är en rätt så lugn person men kan bli väldigt arg när något går lite snett, men annars är han en väldigt lugn person. Hans bakgrund har varit väldigt tuff då han har haft dåliga föräldrar som fått honom och må väldigt dåligt. En alkohol dirkande mor och far som ledde att Emil fick några smällar då och då. Men i hela helvetet så fanns det en grej som gjorde honom att må bättre, det var bilar, bildtidningar och allt som har med bilar och göra. Emil var och är helt galen i bilar, Han brukade behöva sno bildtidningar från butiker när han var mindre då han inte hade några pengar. Och det har gjort han till den han är idag. Emil vill vara på carmeets och köra streetrace med en fet bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag söker en bra rp server som jag tycker det är rolig att rpa på. Jag vill satsa på denna servern för jag både vill utveckla min rp förmåga och ha sköj Jag kommer även bidra med en positiv stämning och så ska jag göra så bra rp som möjligt som jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att servern är en både stor och aktiv server som jag väldigt gärna vill vara en del av utvecklingen på. Jag har även hört mycket bra om Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom några kompisar som sa att Unive var en bra rp server och en server som jag borde satsa på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig mer rp och att få lära känna communityt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha god rp och ha roligt på serven .

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte då jag vill satsa på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka