Accepterad Ingvarssssson | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvarssssson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402087416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Ingvarssssson#0840

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Ingvarsson, han är född 2001-01-25. Han bodde med sin pappa, hans mamma flydde bort så fort hon kunde, Emils pappa sa att hon drog för att hon blev jagad och hade mycket skulder och betala och att hon tog livet av sig en liten stund efter hon flyttade. Men Emils pappa var mycket på sitt jobb, vilket som var att fixa bilar åt folk, Emil var ibland med och hjälpte till och med det han fick. Emil fick vara med och hjälpa till mycket mer desto äldre han blev. Till slut fick Emil nästan göra allting, Emils pappa blev bara slöare och slöare och Emil visste att nånting inte var rätt, det tog ett tag för Emil och fråga, men till slut så vågade han fråga, hans pappa erkände att han hade cancer, detta tog hårt på Emil, så han var knappast hemma alls, han var typ bara i lokalen och fixade bilar, han var ibland uppe hela nätterna, detta tog riktigt hårt på Emil, dom tappade kontakten mer och mer. Emil hade precis flyttat ifrån sin pappa, natten han sov hemma hos sig själv för första gången så hör han telefonen ringa mitt i natten, han svara och frågar vem det var, de svarade Polisen, Emil blev chockad och åkte dit på direkten, han såg att det var poliser och ambulanser vid hans hus, del slutade att Emils pappa tog sitt egna liv för att han blev deprimerad och var bara ledsen, han orkade inte mer för han visste att han inte skulle klara cancern, Emil blev förkrossad och kände sig för att ta en paus med bilarna, efter ett år så hade han kommit över det och tänkte, nu ska jag visa pappa vad jag egentligen kunde, så han vill jobba på med bilar eller något liknande för att visa sin pappa hur duktig han var.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det är en riktigt bra server och jag kommer bidra med väldigt bra stämning, scenarion och framförallt rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en stor server med riktigt bra rp och folk som verkligen lever sig in i rp rollen.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och twich.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig och bli så bra som möjligt på att rpa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa väldigt bra scenarion och lära mig ännu mer om rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka