Nekad Ingvarssssson | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvarssssson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Ingvarsson

Vad är ditt discord namn? e5143

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Svensson. Han är född den 27 januari 2001. Han bodde med sin pappa, eftersom hans mamma flydde så fort hon kunde. Ahmeds pappa berättade att hon försvann för att hon var jagad och hade mycket skulder, och att hon tog livet av sig kort efter att hon flyttade. Ahmeds pappa arbetade mycket som bilmekaniker och Ahmed brukade ibland hjälpa till. Han lovade att han en dag skulle bli som sin pappa.

Ju äldre Ahmed blev, desto mer ansvar fick han i verkstaden. Till slut fick han göra nästan allt arbete själv, eftersom hans pappa blev allt äldre med åldern. Ahmed misstänkte att något inte stod rätt till och efter en tid vågade han fråga sin pappa. Pappan erkände då att han hade cancer. Denna nyhet tog hårt på Ahmed, och han tillbringade allt mindre tid hemma och mer tid i verkstaden, ofta hela nätterna.

De tappade kontakten mer och mer. Ahmed hade precis flyttat ifrån sin pappa, och första natten i sitt nya hem väcktes han av att telefonen ringde mitt i natten. Det var polisen som ringde. Chockad åkte Ahmed dit direkt och såg poliser och ambulanser vid sin pappas hus. Det visade sig att hans pappa hade tagit sitt liv på grund av depression och över sin sjukdom.

Ahmed blev förkrossad och bestämde sig för att ta en paus från bilmekanikern yrket. Efter ett år av sorg och bearbetning kände Ahmed sig redo att återvända till sitt arbete. Han bestämde sig för att visa sin pappa vad han verkligen kunde åstadkomma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid att rp:a på en väldigt hög nivå och bidra med ett roligt men fortfarande väldigt seriöst rp. Jag kommer alltid såklart följa alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att alla tycker att det är kul, inte endast spela för att vinna alla scenarion. Detta är en stor del utav rp. Det är viktigt att man ska kunna förlora vissa scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm = Random deathmatch, detta innebär att du slår någon helt utan andlening. Vdm = Vehicle deatmatch, detta innebär att du kör över någon med ett fordon utan något scenario, (helt utan anledning).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat mycket på denna server. Tog en paus ifrån rp så har inte spelat. Jag har rp:at som bl.a gängboss, chef på Qpark. Jag har i skrivande stund 609 timmar på Fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har stor erfarenhet utav rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, har ej tagit sin intervju i tid! Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka