Nekad Ingvar | Ban Överklagan [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037438278/

Ditt Hex-ID: 110000140345946

Vad är din discord tagg? ingvar1964

Vem var det som bannade dig? ralle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-22 170908.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de trodde att jag C-loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bestämde med en kille vi jag skulle sälja blad till han. vi åkte till mitt hus.jag kände att de vart lite lurt så jag bestämde mig att inte ta med alla bladen ut utan vänta om jag får pengarna så kommer jag hämta dem. men jag hade rätt. han drog upp pistol och rånade mig. och han sa att jag skulle hämta bladen så jag flydde in i mitt hus och gömde mig. sedan efter en stund så går jag ut för att kolla att han inte är där. men då är han där och kommer mot mig och jag tänker att jag måste in i huset igen och söka skydd. men när jag ska trycka E för att gå in i huset så tar han mig samtidigt i TH som då gjorde att de buggades för mig och jag kunde inte se någon person eller hans bil. för det har hänt innan, lite strul med huset där och då bestämde jag mig för att snabbt relooga. men sedan när jag respawnar så är ingen där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att detta vart en felaktig ban då jag ej hade kunnat göra nått annat för att fixa buggen.de var bara dålig timing att han tog mig i th samtidigt som jag gick in i huset. om jag inte hade reloggat så hade scenariot ändå inte kunna fortsätta då jag inte såg han eller han såg mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och tagit lärdom till alla mina banns. och saker jag har gjort fel har jag förbättrat mig på och inte gjort om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? då jag har varit med om denna husbugg innan så har jga testat sawnmenu och reportat och gått in i support men inget funkade och då hjälpte de med relooga så jag gjord ede denna gång med. men isåfalla hade jag kunna välja att inte relogga i ett sånt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? denna gång visste jag att jag i princip inte kunna göra något annat men nästa gång ska undvika att relogga och försöka fixa de ingame först innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka