Nekad Ingvar | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037438278/

Ditt Hex-ID: 110000140345946

Vad är din discord tagg? jagepelle

Vem var det som bannade dig? moeez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-15 233722.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa luder till en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag möter upp min kompis på sc styling och min kompis säger att några har varit jobbiga mot han. och sedan så blird större och större och sedan slagsmål. sedan blir det inpuls och jag blir veldigt arg och råkar slanka mig ur ordet luder. sedan blir jag bringad till moezz. och han frågar mig vrf jag sa de. och jag han inte äns skriva min ursäckt. jag håll på att skriva de men sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att att det är en rätt ban då jag sa ett dumt ord. men blev väldigt arg och råkade slänka mig ur det tyvär. men bara att jag int ehan skriva med staffen som frågade mig varför jag gjorde de utan blev bannad direkt som juförsig vart rätt men ville bara förklara mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare och har tagit lärdom till andra banns och banns jag har5a varit med och har både varit solklara och felakiga. men jag har alltid tagit lärdom från dessa banns på olika vis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? självklart så hade jag kunnat göra dett mycket annorlunda. jag skulle inte ha sagt det och ångar det jättemycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har självklart lärt mig att aldrig mer säga det ordet och mer så hemskt mycket om ursäckt, råkade bara komma ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jepp

Man kallar inte kvinnor för Slampa eller hora ingame oavsett situationen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka