Nekad Ingvar | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037438278/

Ditt Hex-ID: 110000140345946

Vad är din discord tagg? sundbergove

Vem var det som bannade dig? moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-06 154900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade en tjej för luder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med min kompis och åkte runt i hans bil nya bil. sedan så åker vi till sc styling för att pimpa bilen och träffa en av vårans kompisar. Jag minst int eså mycket vad som hände då de var rätt länge sen. men jag minst att det blev bråk och att någon började slå så att det blev slagsmål. och att jag sedan skulle springa ut och då hon sprang efter mig slog mig så att jag tyvär i ilska kallade den stackars kvinnan för (luder) vilket var väldigt dumt av mig som att jag från att jag hävde ur mig det har ångrat mig att jag sa de och förstår mitt regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en klar ban. Och det var endast jag som gjorde fel somtyvär hävde ut mig ett dåligt ord. så detta är en klar ban. men jag ber så hemskt mycket om ursäckt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare. både som jag har tyckt är felaktiga banns och klara banns där de inte var någon snack om saken att de var jag som gjorde fel. men jag har tagit lärdommar för saker jag har blivit bannad för men nån gång så de kanske händer att man blir bannad för samma regelbrott vilket är dumt men tex om man har glömt rpa på skador vilket är väldigt viktigt egentligen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart så skulle jag aldirg ha kallat den hära kvinnan för luder. det är de jag skulle ändra då de var de jag gjorde fel. och det vart vääldigt dumt och respektlöst av mig att bara dömma en person sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. jag har lärt mig att aldirg mer använda mig av det ordet och kommer aldrig mer tilltala någon så dumt som jag gjorde och alltid tänka efter innan jag säger något till en person. vilket jag inte gjorde i detta fallet. och ber så hemskt mycket om ursäckt. Detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka