Inaktuell inget (stängd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Helper
Helper
Meddelanden
423
Reaction score
5
Länk till din steam profil: 76561198135657664

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:87695968

Vad är din discord tagg? Milan Svensson#9451

Vem var det som bannade dig? Naod

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230111_232247.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Naod valde banna mig för att jag valde istället för att ge upp och åka in livstid i fängelse så valde jag åka efter en i bloods som åkte upp på sons rampen sedan landa med bilen, visst det var fel men jag ville inte åka in livstid, så det såg jag som min utväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen skjuter hej vilt mot alla runt sons vi står där inne, Sedan så skriker kommer jack muller och blir skjuten och jag skjuter tbxs mot polisen, Sedan väljer jag att åka därifrån då det precis jag har dödat en polis så jag tar lugges kropp och hoppar in i en bil, Sedan frågar jag en grabb om han har nyckel och det har han it, så säger han följ efter mig, Han väljer då åka upp på denna rampen och sedan landa, jag väljer att göra precis samma sak och sedan åker jag därifrån som även han gjorde och så blir jag bannad, Alltså jag låter heller att min bil går sönder än att åka in livstid

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår Naod och det va inte bästa vägen att fly på, Förstår hur du tänker mm, Men jag valde att åka efter då jag har en död kropp och skjutit polisen samt att polisen stormar, Ska inte ske igen utan nästa gång tänker jag ge upp och göra ett längre scenario med polisen,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lite bans men tar åt mig av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Precis som vi snacka om i support, Jag skulle helt enkelt kunna Ge upp göra ett längre scenario med polisen och fördriva rpen med polisen på polisstationen istället, Men samt så vill man absolut inte åka in livstid. Men som vi sa i support

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ge upp och fördriva scenariot med polisen, förhör mm, Ksk domstol roligare längre rp så polisen gillar även (ksk)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

förstår att du kommer neka den för du la den nyss, Men som sagt körde efter han som sa att vi skulle ta vägen och det skjuts och det är kaos, Men kan lova dig, nästa GÅNG DU SER MIG I DENNA SITUATIONEN KOMMER JAG GÖ SOM VI SA I SUPPORT , fördriva rpen längre!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka