Accepterad ingemar69 king king | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ingemar69 king king

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870561152/

Ditt Hex-ID: 110000136420180

Vad är din discord tagg? ingemar_08

Vem var det som bannade dig? arrekung

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-23 002549.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag metade i ett klipp som han fick in skickat. och då hör man i 1 eller 2 klipps att jag säger nånting till dom som jag inte säger ig. men jag tycker de var ganska orätt vis för dom som satt och pratade hela tiden fick ingen ban men jag som satt defad halva tiden typ och bara sa några ord fick 5 dagars

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick ban 1 vecka efter händelsen men jag kan säga va som hände. de var los diablos som campade vårat gänghus och då satt alla undefade och pratade men jag sa nästan ingenting jag prata ig när jag prata men sen defade jag och sen väntade vi på los vagos skulle komma. sen untar jag att mina kompisar gick in i huset för jag undefa och sa (kom ut då) sen defade jag igen, så jag sa nästan ingenting va jag kan höra på klippsen iallafall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte säga att de var en felaktig ban jag metade ju men jag som sagt de var 1 vecka inann och jag har alltid sutit defad ovasätt, så jag har lärt mig jag har nog aldrig metat efter det, dagarna innan bannen har jag alltid sutit defad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för cop bait då jag dsa in i en polis bil och körde där ifrån och jag har lärt mig att aldrig göra om det undviker polisen så myckte jag kan och har aldrig kört iväg från dom sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat suttit defad

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket har aldrig metat igen och har läst igenom alla regler 1 gång igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka