Nekad ingemar69 king king | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingemar69 king king

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870561152/

Ditt Hex-ID: 110000136420180

Vad är din discord tagg? ingemar_08

Vem var det som bannade dig? emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-28 222046.pngSkärmbild 2024-08-28 224742.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hon valde att banna mig för att jag andvände tredjepartsmjukvara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och testa min tredjepartsmjukvara i gänghuset på medlemar som sprang runt sen gick jag och la mig och sov när jag vakna har jag fått ett pm av Emilia där de står (tjenare du varför andvänder du softaim?)senare samma dag hoppade jag support med Emilia och där fick jag en p ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig jag erkänner att jag andvände mig av tredjepartsmjukvara och de var första och sista gång någonsin jag andvände de och nu när de har gått 1 månad typ ångrar jag de grovt. och vill gärna komma tillbaka till unive. jag har testat andra servrar medans jag har varit bannad från unvie t.e.x centic rp. vation. men känner att dom har inte lika hög rp nivå som unvie och deför vill jag göra ett försök med att komma tillbaka. förstår ifall du inte vill ha mig på unvie men kan säga att innan jag körde med tredjepartsmjukvara var jag en bra rpare har många bra minnen och roliga scenarios på unvie därför vill jag verkligen försöka komma tillbaks där jag hör hemma!.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för cop bait där jag körde in i en polis bil och körde där ifrån. fick lära mig att unvika snuten men ändå stanna är dom blinkar in.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade såklart inte kunnat andvända de. kan säga lite varför jag andvände de hade massa kompisar som körde me det och då ville jag såklart testa, och då fanns de olika inställningar lite eller mycke 0-100 100 e ingenting och 0 e mycket jag körde på 90 i 1 dag sen blev jag bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAA jag har lärt mig att man ska aldrig andvända tredjepartsmjukvara oavsett

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp ifall du ni har några frågor kring bannen eller fusket eller så svarar jag gärna. och förlåt emil och emilia om jag var jobbig i support där jag sa att jag inte andvände mig av de för att jag ville inte bli bannad men nu i efterhand skulle jag bara erkännt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka