Accepterad ingemar69 king king | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingemar69 king king

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870561152/

Ditt Hex-ID: 110000136420180

Vad är din discord tagg? ingemar_08

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-23 222144.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså nu var de ju inte staffs de var anti cheat och jag har ingen anning hur för jag har aldrig fuskat någonsin kan säga mammas död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i ett senario där en kille skjöt mig och sen låg jag kvar i kanske 3 minuter och då var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag de var en felaktig för jag har aldrig fuskat har inte ens haft grafhic pack eller nånting

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad förut och de var cop bait och jag har adlrig gjort de igen kör lagligt i stan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade inre kunnat göra nånting annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? nepp har aldrig fuskat så vad finns att lära sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har inte klipp när de hände men har klipps från typ igår eller förr och då ser man att jag inte har fusk eller nånting

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka