Infinity313
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005358292/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage
Vad är ditt discord namn? tage313#2936
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär ben olofsson kommer från en familj som är alkohlister.
sedan han var liten så har hans föräldrar bjudit han på alkohol sen när han var 10 år fick han sin första öl.
min karaktär är hård men mjuk på insidan
han gör allt för att få tag på pengar de som betyder mest för min karaktär är hans familj.
dom har alltid hållit ihop.
min karaktär har både använt droger och alkohol.
nu några månader har han försökt blivit ren men misslyckas gång efter gång.
Det han har missbrukat är cannabis och alkohol.
han har fått behandling för detta men faller tillbaka igen.
oftast kan det ta nån månad tills han faller tillbaka till drogerna.
han har alltid haft problem med att hålla i pengarna antingen lägger han pengar på ciggaretter alkohol droger.
han är en osäker person som gör allt för att tjäna pengar
ofta som alkohlist så gjorde han allt för att få pengar till alkoholen. eller drogerna
fort så såg min familj hur jag förändrades av alkoholen och vart en helt annan person
min karaktär har ett liv som kriminell men väldigt svårt att hålla sig kvar på ett och samma jobb.
men försöker gång på gång att komma på fötterna igen men misslyckas.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag söker en seriös rp server och denna värkar som en bra server och en seriös sådan
jag tycker jag ska bli medlem pågrund av att jag vill alltid skapa ett så bra scenario för alla inte bara för ens egen vining utan vill att alla ska ha ett roligt rp scenario så gott det går
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad jag har hört så ska denna va en seriös rp server som jag letat länge efter en seriös server så har jag hört mycket bra om denna server att den ska vara en seriös sådan.
Hur hittade du Unive? sökte på google efter rp servrar och såg unive så som sagt har jag hört att denna ska vara en seriös server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt och få så roliga scenarion som det går
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att förbättra mitt rpande och göra så bra rp jag kan
för jag brinner för rpandet tycker det är skit kul och är jätte taggad på att kanske börja spela på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja väldigt aktriv
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage
Vad är ditt discord namn? tage313#2936
Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär ben olofsson kommer från en familj som är alkohlister.
sedan han var liten så har hans föräldrar bjudit han på alkohol sen när han var 10 år fick han sin första öl.
min karaktär är hård men mjuk på insidan
han gör allt för att få tag på pengar de som betyder mest för min karaktär är hans familj.
dom har alltid hållit ihop.
min karaktär har både använt droger och alkohol.
nu några månader har han försökt blivit ren men misslyckas gång efter gång.
Det han har missbrukat är cannabis och alkohol.
han har fått behandling för detta men faller tillbaka igen.
oftast kan det ta nån månad tills han faller tillbaka till drogerna.
han har alltid haft problem med att hålla i pengarna antingen lägger han pengar på ciggaretter alkohol droger.
han är en osäker person som gör allt för att tjäna pengar
ofta som alkohlist så gjorde han allt för att få pengar till alkoholen. eller drogerna
fort så såg min familj hur jag förändrades av alkoholen och vart en helt annan person
min karaktär har ett liv som kriminell men väldigt svårt att hålla sig kvar på ett och samma jobb.
men försöker gång på gång att komma på fötterna igen men misslyckas.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag söker en seriös rp server och denna värkar som en bra server och en seriös sådan
jag tycker jag ska bli medlem pågrund av att jag vill alltid skapa ett så bra scenario för alla inte bara för ens egen vining utan vill att alla ska ha ett roligt rp scenario så gott det går
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad jag har hört så ska denna va en seriös rp server som jag letat länge efter en seriös server så har jag hört mycket bra om denna server att den ska vara en seriös sådan.
Hur hittade du Unive? sökte på google efter rp servrar och såg unive så som sagt har jag hört att denna ska vara en seriös server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt och få så roliga scenarion som det går
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att förbättra mitt rpande och göra så bra rp jag kan
för jag brinner för rpandet tycker det är skit kul och är jätte taggad på att kanske börja spela på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja väldigt aktriv