Nekad inetheroo | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inetheroo

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? inethero#3230

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mikaela och hon är 34år, hon gillar att umgås med sina vänner och chilla, hennes uppväxt var svår med sin bortgångne pappa som var allt för henne, som plötsligt försvann. Sedan blev livet extremt svårt, han hade ingen att se upp till och fick gå på sin egen vägg, han satsade på skolan, men det hände och han började gå in på dessa mörka stigar där droger och annat började påverka honom. . var extremt naiv när det gäller pengar och allt han gjorde var att få pengar och få pengar, han började sälja och blev bättre, men en dag fyllde hon 19 år. Det hände något som aldrig var menat att hända, hans mamma blev allvarligt sjuk och hur skulle han ta hand om sig själv när han var sjuk, som sagt, det gick inte så bra, så enda sättet var tak över hans huvud och mat i magen för att ta straffet vad han kunde få ut av det och hoppas att hans mamma hinner återhämta sig men snart efter 2 år var han glad att hans plan gick igenom men han fick beskedet att hans mamma är död vilket ledde till att hans överlevnad var ensam överlevnad, att tjäna pengar, mat i magen, tak över huvudet. När han kom ut fortsatte han att begå brott för att komma ur sin svåra situation, men då tänkte han på sin mamma, som inte ville att hennes son skulle vara inblandad i brott, så nu försöker han hitta ett vitt jobb att göra hans liv mamma glad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att ge alla så mycket RP som möjligt för att få bättre RP i erbjudandet och att lära folk om de gör något man inte får göra och hjälpa nya människor i stan så att de kan lära sig och hjälpa till med andra saker om det behövs. Utöver det kan jag även stärka serverns förmåga att uppfylla RP-krav och säkerställa RP-regler. Till exempel kan jag hjälpa till att förklara RP-regler för nya spelare och påminna dem om pågående RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I alla scenarier bör man inte vara för självisk, som i ett spel för att bara vinna, men någon gång i scenariot att förlora. Genom att låta andra spelare ta initiativ och delta i konflikten kan det bidra till att skapa en mer intressant och spännande upplevelse för alla inblandade. Att spela för motståndarens seger betyder inte nödvändigtvis att vara passiv eller i en sämre position i situationen, utan att ta hänsyn till andra spelares planer och mål och sedan reagera realistiskt och trovärdigt. På så sätt kan det hjälpa till att skapa en mer dynamisk och tillfredsställande RPG-upplevelse för alla inblandade.

Hur hittade du Unive? fick ett tips av en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka