Accepterad inetheroo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inetheroo

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970119981/

Ditt Hex-ID: 11000013c31272d

Vad är din discord tagg? inethero#3230

Vem var det som bannade dig? sillyturtlee

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: safasfas.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade lagt ett vapen i min personbil i bagaget på grund av att jag hade fullt med saker i mitt inventory så de ej fick plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är ny inom polismyndigheten så jag tog ut ett vapen ur förrådet och jag visste inte vilket förråd man fick använda då dom ligger exakt brevid varandra och ingen hade gett mig någon information angånde de, så jag tog ut vapnet och patrullerade runt sedan får jag ett överfallslarm om att de är skottlossning och att de är kollegor som är döda i sandy, så jag och min kollega åker dit och när de där scenariot va klart så hade våran bil dött, så jag hämtar ut min person bil då högre uppsatta poliser sa att de var okej, sen åker jag tillbaka till scenariot och när jag skulle ta gängens vapen så hade jag inte plats för att vapnen ifrån gängen som sköt, så jag la mitt vapen och 1 skottlåda i min bagage lucka och efter de så var vi flera poliser där utan bil så vi åkte fullt i min bil tillbaka till polishuset och de va lite kaosartat så jag glömde helt bort att vapnet var kvar i bilen, då de va massa folk gripna och vi hade flera förhör så de var svårt att komma ihåg just då, och nu när jag provade joina servern så stog de permanent bannad,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktig ban, men jag tycker att någon staff hade kunnat skrivit eller pratat med mig istället för att banna direkt så ni hade fått hört ifrån min sida också. jag hade såklart lämnat tillbaka vapnet om någon hade tagit kontakt med mig istället för att banna de första man gör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg exakt men jag har tagit lärdom av alla ja fått. senaste var att jag va krimninell utan krimroll iallafall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha bett någon annan att ta vapnet tills vidare såklart men de var stressigt och de va mycke skjutningar och 0 radiodisciplin så man var ganska stressad i situationen så jag tänkte inte klart..

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaa jag har lärt mig och de va inte meningen att de skulle bli såhär!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka