Nekad inethero | Medlem ansökning [Emnez] + [e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inethero

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? inethero#3230

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle eriksson 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal mot alla och modig samt snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kalle är 24 år gammal och gillar att umgås med sina vänner och ta det lugnt. Hans uppväxt har varit svår, präglad av förlusten av hans pappa, som var hans största stöd och försvann plötsligt. Efter det blev livet tufft för honom, då han inte hade någon att se upp till och tvingades hitta sin egen väg. Han satsade på skolan, men misslyckades, och hamnade till slut på en mörkare väg där droger och andra negativa saker började ta över hans liv. Han var naiv när det kom till pengar, och allt han gjorde kretsade kring att tjäna mer. Han började sälja, och verksamheten gick bättre för varje dag. När han var 19 år gammal hände något som han aldrig kunnat föreställa sig – hans mamma blev allvarligt sjuk. Hur skulle han klara sig på egen hand när hon var sjuk? Han insåg att han inte hade något val och såg ingen annan väg ut än att ta på sig ett straff för att kunna få ett tak över huvudet och mat på bordet, samtidigt som han hoppades att hans mamma skulle hinna bli frisk. När han satt i fängelse i två år, var han glad över att hans plan hade gått igenom, men kort efter att han kom in fick han veta att hans mamma hade gått bort. Efter detta insåg han att han inte längre hade något annat val än att klara sig själv – att tjäna pengar, ha mat och tak över huvudet. När han släpptes ut fortsatte han med kriminalitet för att överleva, men han började också minnas sin mamma och hennes önskan om att han skulle leva ett bättre liv. Nu försöker kalle hitta ett hederligt jobb för att göra sin mamma stolt och för att börja en ny väg i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till att alla på servern gör sitt bästa för att skapa ett bättre rollspel och för att lära folk en läxa om de bryter mot reglerna. Jag tycker också att det är viktigt att hjälpa nya spelare i staden, så att de kan lära sig och få stöd när de behöver det.

Utöver det kan jag stärka serverns kapacitet att upprätthålla rollspelskrav och säkerställa att alla följer RP-reglerna. Jag kan till exempel hjälpa nya spelare att förstå reglerna och påminna alla om viktiga konventioner och riktlinjer för pågående rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man bör inte vara alltför självisk i alla scenarier, som att enbart spela för att vinna. Det är också viktigt att kunna förlora i vissa situationer. Genom att ge andra spelare möjlighet att ta initiativ och bli en del av konflikten, kan det skapa en mer engagerande och spännande upplevelse för alla som deltar. Att spela för motpartens vinst innebär inte att vara passiv eller svag, utan snarare att ta hänsyn till de andra spelarnas mål och planer, och reagera på ett realistiskt och trovärdigt sätt. På så sätt kan alla få en mer dynamisk och tillfredsställande rollspelsupplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? minns inte de är så länge sen jag spelade nu. men jag vet hur allt funkar o kan reglerna :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rmd är när man dödar någon utan ett giltigt scenario. vdm är när du kör över någon utan anledning o sen kör därifrån tex.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka