Accepterad inethero | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inethero

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Användarnamn: inethero

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970119981/

Vad är din discord tagg? inethero#3230

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? jag blev bannad för powergaming jag körde med punka på ett däck jag visste verkligen inte att man inte fick göra de, jag va på väg till garaget o byta bil när jag fick ban :/

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte fel eftersom man inte får köra med punka, men jag visste verkligen inte om detta men nu vet jag de! så ber om ursäkt för de

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. yes fick några banns förut men har lärt mig av dom misstagen och har börjat spelat bra i staden!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle parkerat bilen på sidan av vägen när jag fick punkan, men jag ringde mekonom men ingen var online :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp de har jag absolut gjort färdigt kört om man fått punka!

Har du läst våra regler? ja

Senast ändrad:
jag redigerade denna överklagan för jag visste inte varför jag fick bannen först innan jag tog kontakt med den som bannade mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka