Nekad inethero | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inethero

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970119981/

Ditt Hex-ID: 11000013c31272d

Vad är din discord tagg? inethero#3230

Vem var det som bannade dig? dnxfky

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag åkte i en bil som körde vårdslöst och krockade i en vägg o sen jag stängde ner spelet så, men de var inte jag som körde bilen så jag borde inte ha fått bannen utan den som körde bilen så jag tror de blev missförstånd där av staffen när han bannade då de var min vän som körde och han inte fick någon bann..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil med en vän som körde lite vårdslöst och råkade krocka och efter krocken jag stängde ner spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. på sätt o vis var den felaktig då de inte var jag som körde bilen o krockade osv, men jag borde inte ha stängt ner spelet när jag hade krockat, istället fortsatt rpa därefter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blir jag bannad för något så tänker jag extra mycke på vad de var jag gjorde för fel o inte försöker göra om de något mer. så ja jag lär mig efter mina banns. tidigare banns de har varit mycke lall men de har blivit mycke bättre nu då jag jobbar inom polis nu också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha stängt ner spelet och fortsatt rpa på situtationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår de!

Oavsett om du körde bilen eller bara satt med i den så får du ändå inte bara stänga ner spelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka