inethero | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

inethero

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Användarnamn: inethero

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad heter du på discord? inethero#3230

Ange ditt födelsedatum 11 September 1994

Mellan vilka tider kan du oftast spela? allt från klockan 9-10 på morgonen till 3-4 på natten! jobbar inget för tillfället och har egen lägenhet så kan vara väääldigt aktiv!!

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer ta så många reports som möjligt och dra in folk som behöver hjälp med någonting på support för att jag själv vet att det många som behöver hjälp och inte får någon hjälp då kan jag hjälpa till om staff har många ärenden att lösa.
Jag skulle svara på alla reports och jag är ju redan mycket inne på forumet varje dag och det kommer att ökas om jag blir staff absolut :)
Om jag fick en chans att bli staff så skulle jag inte svika er och ni skulle verkligen se hur hårt jag skulle brinna för de och vara rättvis med bedömingar och absolut inga fördelar för någon!
Mina rp timmar skulle vara mindre på grund av att admin timmarna kommer att öka och förbättras med tiden.
Jag är väldigt opartiskt och står aldrig på någons sida om det saknar bevis!
Om mina vänner är med i ärendet så ger jag inte de fördel för det. jag lyssnar på både sidorna med samma respekt och avgör sedan utifrån bevisen och klippen och därefter gör en rättvis bedömning på slutet.
Och när jag inte spelar på servern så kommer jag ta emot support ärenden och jag skulle ofta vara inne på forums. Jag skulle specca mycket på folk så att de inte bryter några regler och om någon skulle göra det så tar jag det med dom direkt,
Jag skulle också gått på småsaker som att de har fastnat eller om de har spanat mitt ute i ingen stans.
Jag skulle aldrig bannat innan jag ger en muntlig varning till de som är nya i serven men om de blivit bannad för det tidigare så är det en helt annan sak för att man ska helst inte göra om sitt misstag som man gjort och om misstaget de har gjort är något grovt som har påverkat hela servern så kontaktar jag någon högre admin än mig eller så kontaktar jag Philip direkt och låter de ta hand om det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle försöka göra multistaden till en underbar plats att vara på vilket den redan är men allting går alltid försöka göra ännu bättre! :D En plats där folk följer reglerna och inte rdmar eller vdmar eller gör några andra fel !
Genom att hjälpa andra och vara jätte opartisk och vara jätte aktiv och svara snabbt på reports för jag vet själv hur känslan är om någon gör något fel och ingen staff kommer på reports så jag skulle ta så många jag bara kan! :)
Eftersom det är oftast många som sitter i vänta på support så kommer jag svara på de snabbt vilket kommer underlätta för alla andra admins så att de slipper stressa hela tiden och göra sina ärenden i lugn o ro så allt går rätt till :)
Jag kommer självklart alltid lyda de högre uppsatta utan tveka och göra direkt vad de säger och beordrar.
Jag kommer alltid vara aktiv i pm och hjälpa alla som behöver min hjälp och så att folk kan skriva till mig direkt så går det smidigare och snabbare.
Jag kommer såklart vara mycket i kontakt med staff teamet så att vi kan samarbeta om det behövs! :)

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? nej de har jag inte och jag skulle inte vilja vara de heller förutom på multistaden eftersom de är helt klart den bästa rp servern utan tvekan så de skulle få vara en dröm att få ta hand om multistaden servern!! <3

Har du några tidigare erfarenheter? nej de har jag tyvärr inte men jag är väldigt lätt lärd så de skulle gå fort! :)

Vad kan du om skripts? jag kan litegrann men inte allt, jag lär mig enkelt :)

Varför vill du bli staff? Varför jag tycker ni just ska välja mig är för att jag skulle jobba stenhårt och brinner alltid för det jag gör och jobbet kommer alltid först och jag är jätte aktiv om dagar och nätter!! de skulle verkligen bli en avlastning för alla staffs om jag skulle bli de för jag lägger minst 7-8 timmar om dagen på multistaden och kommer kunna göra de en lång tid framöver om de skulle behövas!
Jag vill göra den här servern bättre än vad den redan är och jag vill att den ska vara fri från människor som bryter mot reglerna och rdmar eller vdmar eller slåss på grönt gräs osv.
jag är väldigt opartisk av mig och väljer aldrig sidor oavsett om det är min bästa vän som jag känt hela mitt liv för att det ska alltid vara rättvist när det gäller staff ärenden eller något annat och jag tar alltid ett rättvist beslut utifrån bevisen och de är så de ska vara!!
Och om jag skulle behöva hjälp med nånting eller jag känner mig osäker så tar jag dit en annan staff !
En annan anledning till varför jag vill bli staff är att jag har spelat på multistaden i ett bra tag nu och jag känner att jag har gjort allting och nu vill jag prova att ta ett steg längre och ansöka till staff de skulle verkligen vara en dröm för mig :D

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden och de kommer jag alltid att fortsätta att göra! skulle aldrig falla mig in att ens tänka tanken o spela på en annan server med tanke på att multistaden är den bästa rp servern som finns!!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? japp de förstår jag :)

Senast ändrad:
riktigt snygg Ansökan man ser att du har lagt ner mycket tid på den ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka