Accepterad indragna roller + p ban [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

f1ll1ng

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
alla mina roller blev indragna och jag fick p ban igår kväll då jag var med i en discord server där vi va några som hade lärt känna varandra, vi körde många olika spel. Men för några dagar sedan så fick min kompis för sig att försöka bli bannad och när jag träffade honom ig så bröt mot typ alla regler och skrev bland annat "f#ck unive" i ooc. han blev bannad i ca 1 månad och sen så börja han säga att han ska få oss bannade också. jag fattar absolut beslutet ni tog när ni såg discorden men vi satt nästan aldrig och snackade i den och när vi väl gjorde det så metade vi inte utan vi satt alltid deafade när vi rp:ade på unive.
Han gjorde allt dehär bara för att förstöra för oss när han själv skulle sluta rp:a

här finns bevis på att han försökte få oss bannade bara för att han va arg på en av mina kompisar och att vi satt deafade när vi rp:ade

även så skrev han såhär på snap efter vi frågade varför han gjorde såhär

1726511387421.png

+++rep Oliver är en barn unge som kommer med massa skit och bara för att ska sluta spela så vill han ta alla med sig

+++rep fick höra historian och tycker det är riktigt vidrigt och dålig stil av "beter ek" bara för han inte får som han vill. F1LL1NG har riktigt bra rp och är mycket seriös spelare på servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka