Nekad indragna roller krim o medlem [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
559
Reaction score
187
jag fick indragna roller för att jag inte viste att jag höll in E när jag dog, alltså jag trodde jag fick vård av svetlana men råka trycka E så försvinner allt då skriver jag report att alla grejer e borta då får jag indragna roller för ljuger för staff? Är inte detta onödigt

tyckte inte detta var värt att dra in roller samt banna tyckte att han kunde ha gjort staff samtal eller frågat om ja kunde hoppa support eller bara en varning

jag fick indragna roller för att jag inte viste att jag höll in E när jag dog, alltså jag trodde jag fick vård av svetlana men råka trycka E så försvinner allt då skriver jag report att alla grejer e borta då får jag indragna roller för ljuger för staff? Är inte detta onödigt
Är du säker att det var det som hände? Enligt bevisen jag ser så är det inte så som du beskriver det.
Ger dig en ny chans att tala sanningen så att vi kan hjälpa dig.

Är du säker att det var det som hände? Enligt bevisen jag ser så är det inte så som du beskriver det.
Ger dig en ny chans att tala sanningen så att vi kan hjälpa dig.
och kårken som drog mina roller vägrar skicka bevis så jag talar saning då jag inte har några klara bevsa

Nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka