- Meddelanden
- 1,801
- Reaction score
- 1,453
Det var så att jag rpade en vanlig dag med mitt gäng (Los zetas) och rpade med dom. Efter det så valde jag att öppna lextys stream och börja kolla, Lite efter det så såg vi i prion att det hade kommit meddelanden där lexty var så jag sa till dom att åka ditt för att vi såg prion. Efter det så kommer vi till platsen och lexty är redan död. Efter det så klagar han i hans stream hur vi hittar honom hela tiden gäller inte mig liksom många personer, Kort efter det så sa jag i hans chatt hahaha för att han dog jag skrev att han blev överkörd av oss. Kort efter det så skriver lytikern till mig i pm vad jag håller på med att jag satt och metade genom hans stream, Men så var det ju inte vi fick prios innan han var ens där. Han tog mig i support och började skälla ut mig som jag vore nån fån, Jag fattade inte vad jag gjorde ett tag. Jag gör detta på grund av att jag hade ped och krim och lite onödigt att detta ska hända, Detta var innan sommaren och tycker beslutet var fel. Datumet var typ 20 juni till 30 juni någonstans där. Hade samt nyss köpt ped när detta hände och satt fortfarande i donation med Momo och diskuterade om peden. Detta kommer ej att upprepas! På grund av lytikern var hv krim så kan nog Toris ta denna ärende.
Senast ändrad: