Inaktuell indragen krim [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madajao

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
2
Jag fick indragen krim för brist på social rp och typ krigsförklaring ur bil. Jag överklagar detta pga att jag inte har hoppat in i bilen efter jag skjutit då jag har sprungit runt på samma ställe i 3 min och sedan när de kommer igen, hoppar jag ut och skjuter för att jag vet att de skulle följa efter. Sen också solo krig den fattar jag lite men inte riktigt då jag har vart inne ganska länge den dagen och varje gång den bilen har varit efter mig så har de hoppat ut och skjutit när man säger att man inte är med någon.
Så från början var jag ute på flygplatsen i grape seed då några kommer och kaxar mot mig och mina polare och när vi säger att vi inte e med några hoppar de ut och skjuter. Under den skottlossningen så har den mercan i mitt ban bevis åkt runt och skjutit mot oss när vi körde mot dom andra. Sen kmr den mercan igen 2 minuter efter igen och åker brevid mig och mina polare då väljer jag att hoppa ut och sedan skjuta. Då säger jag t dom andra i bilen att de ska åka runt och jag ska springa pga av att jag hoppade ut o skjöt. Sedan kommer mina polare förbi mig ksk 1 min senare då hoppar jag in och då börjar dom jaga igen och då skjuter jag dom. Jag låter ena grabben vara vid liv för att i början innan allt hände var det bara föraren som hetsa. Det kan vara mycket möjligt att de var andra personer i den bilen som jag just skjöt men hur skulle jag veta de då den bilen åkte runt i skottlossningen innan vid fältet. Jag valde att inte snacka med dom innan jag skjöt andra gången för jag såklart trodde att de var dom andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka