Allt började med att vi blev jagade av Athenas som då var våra fiender. Sen så krascha bilen rätt in i en liten vägg som då gjorde att dom kidnappade oss. Jag gav mitt vapen till min polare till uppsikt att dom ej skulle märka han och vi skulle kunna göra ett långvarigare scenario en att dom kidnappar o dödar oss. Men hans internet kraschade och då blev dom sura på mig för att jag ej hade vapen på mig. Sen så undeffa jag och sa " nu blev jag kidnappad för du crashade " och det var då meta. Vilket var mitt fel, men jag tycker beslutet var för hårt. Med indragen krim + prishöjning när metan inte ens genomfördes det ända jag sa var " nu blev jag kidnappad ". Men det kanske var fel, jag hade uppskattats om detta iaf kunde ta sig en titt på AV respektive HA som då är toris för om det finns en potensiel chans att få 2 krim varning istället
indragen krim var pågrund av Powergaming2 och metagaming, Powergaming2 tycker jag är felaktig. Med tanke på att jag vid ett senare tillfälle gav ett värdefullt vapen för att få mig levandes därifrån. Metagaming absolut men tycker inte det är indragen krim utan ist 2 krim varningar då flera personer får sånna typer av åtgärder hela tiden. Jag tycker iaf jag borde få en chans
Går inte krimen o få tbx kan jag iaf få bort min prishöjning så kan jag betala för krim roll igen
indragen krim var pågrund av Powergaming2 och metagaming, Powergaming2 tycker jag är felaktig. Med tanke på att jag vid ett senare tillfälle gav ett värdefullt vapen för att få mig levandes därifrån. Metagaming absolut men tycker inte det är indragen krim utan ist 2 krim varningar då flera personer får sånna typer av åtgärder hela tiden. Jag tycker iaf jag borde få en chans
Går inte krimen o få tbx kan jag iaf få bort min prishöjning så kan jag betala för krim roll igen