Accepterad indragen allt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons26

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
jag har varit bortrest och nu när jag kom hem märkte jag att jag va borttagen från unive min kompis berätade att jag var bortagen blev jag shockad för innan jag va på semester spelade jag typ ba 3 timmar den veckan. jag var med i en discord kännde honom inte och han skrev till mig att det inte var meningen att banna mig för jag satt aldrig i den vc va bara med för att jag skulle kunna skriva med dom vi hade en discord server som jag vart tillagd i och min kompis gustav sa att jag skulle va med där och att det inte skulle hända något för att jag aldrig satt i vcn men skrev till dom någon gång ibland och jag frågade om jag kunde bli bannad eller bortagen från unive men dom sa att jag inte kunnde bli det men det stämde inte så jag är inte vän med dom längre för att dom ljög för mig. Han bestämde sig för att själv försöka få ban, han fick ban i 27dagar för sunt, vdm, copbait o powergaming. sedan sa att han skulle p-banna oss alla som var med i server och då blev jag tveksam och srev massa frågor till dom efter som jag aldrigt satt där och frågade vad jag hade gjort men det visade sig att han var arg på en person och då ville han banna oss alla. jag förstår att ni drar roller o p-bannar när en sån här server dyker upp eftersom det är strikt förbjudet att meta. I detta fallet har jag bevis på när jag och han skriver: "Så du rapporterar in nåt när jag inte sitter där". han svarade "aaa". Han gjorde detta för att förstöra för oss, skriver t.ex haha till oss osv. Jag älskar verkligen rpa för att det är roligt att prata och spela med såna under bara människor och detta är den bästa servern jag spelat på.

Indragna roller: Medlem, Krim, ped.
Bevis finns under där han erkänner att han bara var arg på Lukas: https://cdn.discordapp.com/attachme...0b56f546cb5d80c4f3a716b3af1a4ba98ee33eff1b83&

jag vill verkligen att vi ses in game istället för att vi ses här på forumet.

han skriver också så här till min kompis
1726759471972.png

+++rep fick höra historian och tycker det är riktigt vidrigt och dålig stil av "beter ek" bara för han inte får som han vill. Alfons26 har riktigt bra rp och är mycket seriös spelare på servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka