Accepterad Indigo | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Indigo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198211773808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Indigo#6194

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ingvar Johansson. Han levde i göteborg med sina föräldrar och sin syster. Mest av tiden var Ingar och hans syster hemma själva för att hans föräldrar var ute och festade. Detta gjorde att de levde inte jätte bra. När ingvar var 13 märkte han att sina föräldrar hade börjat knarka. Ingvar hade haft nog och sprang iväg med sin syster till jönköping för att leva med mormor istället. Nu är Ingvar 20 år gammal och har blivit alcholist nu är hans nya dröm att bli en polis för att stoppa personer som hans föräldrar. Han brukar vara ganska glad men det är mest för att han är full. Han gillar att dricka öl och att kolla på tv, han älskar också bilar väldigt mycket ändå om han inte har råd med en.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ha en bra och seriös rp server där jag kan vara vem jag vill och där folk tar RPn seriöst och inte bara lallar runt och skiter fullständigt i RPn. Min dröm är att bli polis på servern för att rätta upp kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka vara rolig men ändå hålla mig seriös till RPn ock som sagt ska jag vara en polis och rätta upp samhället. Jag har ganska mycket erfarenhet från andra spel som t.ex minecraft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Den blockerade vilja kan få ett utlopp, och man kan få uppleva en känsla av makt i sin vanmaktssituation. Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade någon som spelade det på youtube och tyckte att det såg coolt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka