Nekad Indigo | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Indigo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198211773808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Indigo#6194

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Kommer från göteborg, där han bodde med båda sina föräldrar och sin syster. Är 20, han älskar bio och att dricka öl, han brukar vara "chill" men kan vara ganska sur om man är dryg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bidra till servern genom att vara en ärlig och riktig roleplay karaktär som tar det seriöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka bli polis och rätta samhället mot brott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Den blockerade vilja kan få ett utlopp, och man kan få uppleva en känsla av makt i sin vanmaktssituation. Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det när jag var inne på five M och såg den som en populär och cool RP server.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka