Nekad IndianP1loten | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IndianP1loten

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? p1loten.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Jönsonligan och föddes i Stockholm och har bott där i 17 år vill nu flytta här ifrån. Han har ett drömjobb som är polis och på hans fritid så köper han nya bilar och äger mest gammal bilar för han har bara råd med dom. När han var 3 år gammal så blev hans mamma polis så han hade inte jättemycket tid med henne så han var mest med sin mormor tills att han var 15 och då sa hans mamma upp sig som polis och började spendera mer tid med sin son. Efter att vara arbetslös i 2 månader så skaffade hon ett jobb som bilförsäljare. Så abdi har alltid gillat bilar och han leker ofta att har kör ifrån polisen med leksaksbilar. Han har börjat smygröka i ung ålder och där och med blivit beroende. Han vill även köpa sin drömbil som är en Audi Rs6a. Han har alltid velat ha en rs6a. Just nu är han 26 och har precis tagit körkort och han har blivit mer och mer kriminell efter hans mamma har tappat hoppet om hennes och abdis liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 2.5 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag vill jobba i framtiden som kirminell. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga och ej vill byta Server. Jag har spelat på många servers och har rpat länge där. Men sen har serversna stängt ned så jag vill börja på en ny och min kompis invita mig till eran discord så jag vill börja här!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Så lxm båda sidorna blir glada för varann rättare sagt.

Hur hittade du Unive? Min polare kör här, den är ju känd lxm samt a sen tidigare, och han då invita mig t dcn så jag känd ahop okej, hahaha. Jag börjar här !!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka