Nekad IndianP1loten | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

IndianP1loten

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? realp1loten

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Max Jönssonligan föddes på Karolinska sjukhuset i Stockholm och han har haft en bra uppväxt då han har det lätt i skolan inga svårigheter i skolan ingen har något emot honom då han har en riktigt snäll kille som är väldigt omtänksam och bryr sig om alla och vill ingen illa. Men det ända som Max har haft svårt i skolan med är att sitta till på lektionerna men det var inte så lång stund han hade svårt med det för att det förbättrades efter några månader, för att just då vid det tillfället så kollade dom mycket på film och läste mycket böcker och det tyckte inte han var så kul för att han ville göra något hela tiden. Men det som var lite konstigt med han som dom inte andra gillade var att han gillade att plugga och göra prov. Han har länge velat bli ambulans för att hjälpa folk i samhället, hans mamma heter Lisa och hon är en väldigt snäll person som älskar sitt barn Edvin, han är ensam barn. Hans mamma jobbar som Sjuksköterska och hon tipsar hennes son att bli det då man hjälper samhället mycket så att mindre dör. Hans pappa han jobbar som Polis, och det vill han också bli. Max och hans familj tycker att det är dyrt att bo i staden Stockholm så att dom valde att flytta till en annan stad vid namn Unive som hade bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag e kunnig inom rp och har kört rp ett tag och varit både medlem och staff på många andra servrar. Jag kommer också bidra till mycket noga RP och mogen RP. Jag kommer också bidra till rolig RP och inte förstöra för andra. Jag kan alla regler och kommer hålla mig inom de så att servern får en så bra RP som möjligt. Jag kommer ta rpn väldigt seriöst och kommer inte lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte spela för pwg 2 (makt pengar) utan man ska spela för att ett scenario ska vara kul för båda sidorna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes Suntförnuft: Du ska ha ett logiskt och realistiskt tänkande i ditt rp-ande för mera verklighets troligt Powergaiming 1: Rpa på dina skador som tex i en krock med en bil, då måste du rpa med /me avsvimmad eller nått liknande. Powergaiming 2: Att du spelar för makt o pengar som ej tolereras på unive . Powergaiming 3: Emote abuse, tex ta droger snabbare samt skjutningar o saker at du använder emotes så att du dodchar liksom !

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajemän, jag har mass med erfarenheter i rollspel, har Ca 4000 timmar rp timmar på fivem. Jag kan rabbla upp alla regler i sömnen liksom !

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Tillbaka