Nekad IndianP1loten | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IndianP1loten

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881025139/

Ditt Hex-ID: 110000136e1ac73

Vad är din discord tagg? p1loten14.

Vem var det som bannade dig? roziii

Bild på banmeddelande: ban10.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Powergaiming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ett par vänner skojade och rpa med varan och körde nån slags kull, fattade inte vad vi gjorde egentligen. Sedan pittade dem mig i 300kmh och därför då inte rpade så mycket på skador som är förståligt men ändå skrev jag /me yr och sa ajjj efter ja åkte, kanske inte tillräckligt okej, men ändå gjorde JAG bra ifrån mig emot vad de gjorde. Sedan krockade dem rakt in i en vägg för mig och dem då dsyncade, min bromsar sög och krockade in i vägen samtidigt då svängde vänster.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket 70% att det är en gilltig och 30% felaktig. Dels att jag gjorde bäst ifrån mig och ändå att dem är dryga som FAN. Jag dsynca, de dsycna. ALLT blev fel i denna ban som du lagt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 32 tidigare, Hälften är från min lillebror för LÄNGE sedan men annars är det lite onödiga bans. Vill bara tilläga att jag är en grundutvecklad rpare som har 200 iq som verkligen vet rpn, men. Nu har det skett ett misstag och aa, Jag är inte som här, jag lallade med mina vänner SENT PÅ NATTEN I VECKAN och kommer ALDRIG göra om DETTA

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat vid första tillfället att rpat mer realistigt på mina skador med hjälp av både /me och /sme aa och andra sen också stannat och rpat på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp. Att tex bara för att jaga en bil så måste du inte åka efter utan irl DÖR du typ. Så hädan efter ska jag rpa mer realisktigt på mina skador och skita i jakten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, Förlåt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka