Nekad IndianP1loten | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IndianP1loten

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881025139/

Ditt Hex-ID: 110000136e1ac73

Vad är din discord tagg? .p1loten

Vem var det som bannade dig? WuX

Bild på banmeddelande: ban5.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag har skrivit ooc ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va med mitt gäng och dem sköt mig sedan åkte dem med mig i till en plats, jag skrev då 3 gånger, kommer jag bli 12ad?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag asnser att det är en satt o aktig ban, men jag vill bara in på servern, jag ber om ursäkt för detta misstag jag gjort och förstörde community och jag kommer aldrig ske igen. Jag vill också in och träffa min tjejkompis, vi är på g....

Hoppas jag får en chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta är min 5 ban, jag har 2 svbans och 3 sqls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut, jag hade kunnat antligen hoppat support o frågat eller gjort en report ingame !

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag det har jag, jag lovar att detta aldrig igen hända, jag vill bara in :heart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, Ha En Fin Dag !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka