Nekad IndianP1loten | Ban Överklagan | Grevissh

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IndianP1loten

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881025139/

Ditt Hex-ID: 110000136e1ac73

Vad är din discord tagg? realp1loten

Vem var det som bannade dig? Grevissh

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban 1.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Krim utan krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i min kompis stash. Tog hans vapen och sedan quita. Jag trodde han var med på skojjet och skulle ABSOLUT gå in och överlämna vapnet till honom men då var jag perma bannad. Jag själv tycker det är dåligt beteende av er som bannar DIREKT eller inte ber hen komma support. Inge BAD MIG!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en gilltig ban men ångrar den GROVT. Trodde han var med på skämtet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad några gånger men det är väldigt onödiga bans och och lalliga. Har skärpt mig rejält nuu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp. Hade istället för att quitat, gett vapnet direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes. Har lärt mig krim utan krim och att jag inte ska rota så i stash. Trodde han var med på det. Jag han inte och överlämna det äns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka