Accepterad IndianP1loten | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IndianP1loten

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881025139/

Ditt Hex-ID: 110000136e1ac73

Vad är din discord tagg? realp1loten

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: ban 3.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sökte igenom en kille under jobb tid på galaxy och ja trodde ja fick. Alltså sunt20, failrp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som kom och hetsade fram bråk och allmänt tråkig rp. Han kom fram till galaxy och ville komma in. Vi sa till han att vi har genomsökningar innan folk kommer in. Då sa han nej, för vill på galaxy vill ju liksom inte ha folk med skadande föremål på sig att de ska komma in. Så då gick en anställd vid namn Erik porche fram och sökte igenom han och han fann en glock-19 hos denna man. Då tog han den och då tänkte ja wtf? har han. Då gick jag fram och kollade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var påensäntial en giltig ban men ändå felaktig. För att jag jobbar egentligen inte på galaxy nightclub men jag hoppade bara in och hjälpte missfluffy så att de fick tillräckligt med anställda under den kvällen så att det skulle bli rolig kväll. Jag hade då inte fått några posentiella regler inom yrket så jag personligt misstänkte att jag fick använda mig av f6 menyn för att söka igenom folk. Men då hade jag fel för att jag tror ju att när man väl har en f6 menu med söka igenom så ska man få använda den. Men okej nu vet jag det och sorry för de. Hade jag innan fått lite mer regler inom yrket så hade jag absolut inte begåt suntförnuft, men jag tog alla fall inget ifrån honom! Och det var jag som löste tillbaka hans glock-19 tillochmed! Han hade också ett väldigt tråkigt beteende som rpare för att han hotade med pistol på plats och hade GROVT MYCKET ATTITYD!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 39 tidigare bans, hälften av dom är gjorda för ungefär ett halv år sedan eller mer. Min lillebror lallade väldigt mycket på unive förr med sin dator. För ni bannar ju inom ip-adress så då blir det tjofsigt inom kontoná.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Jag hade kunnat fråga om lite posentiella regler inom yrket vad jag får och inte göra, jag hade kunnat skita i scenariot helt o hållet och jag hade faktiskt kunnat raportera in en report om att det begådes regelbrått vid allmäna platsen. (ifall ja nu hade vetat reglen).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp. Jag har lärt mig att jag inte under några omständigheter ska använda mig utan f6 menyn och söker igenom förutom polis då men ja. Annars kommer det klassas som korupption!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, ha en trevlig kväll :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka