Du använder en inaktuell webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternative browser.
Tja! bär jag kikar lite på dina stats och så ser jag att du ej upfyller kraven för att bli en streamer på unive.
KRAV FÖR ANSÖKAN: - Minst 50 tittare genomsnitt per stream
- 1000 följare på Twitch eller
- 1000 prenumeranter på Youtube
- Genomsnitt 500 visningar per video eller - En aktiv TikTok med förhållandevis mycket tittare
Din statestik är följande:
Din senaste stream var den 14 januari vilekt var igår! Då hade du en avg på 8 tittare: https://twitchtracker.com/nordicbabyy/streams/314150099577
Din bästa stream var den 9 januari då hade du en avg på 20 tittare och peakade som mest 29.
du har varit live totalt 12 gånger på din kanal och får jag säga det själv är det väldigt imponerande siffor för att ha streamat under en sån kort period.
Min rekomendation är att du ansöker igen när du upfyller kraven för att kunna bli en streamer på unive.
Annars får du uppdatera din ansökan varje gång du tar nytt tittar rekord eller har en ny AVG tittare på dina streams.
Jag önskar även att du bumpar tråden så vi kan se att den är aktiv!
För att vi ska kunna säkerhetsställa den bästa upplevelsen, bland annat hålla dig inloggad använder vi cookies. Genom att fortsätta använda den här sidan, godtar du att vi använder det.