ImTheSebbe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SEBBEKING25/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe
Vad är ditt discord namn? Farmors Kakor#7275
Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Al-Rashid Mohammed och är 19 år gammal. Al-Rashid beskrivs av sina vänner som en väldigt smart och kreativ person. Al-Rashids intressen är bilar, Motorer och dyra kläder. Hans Mamma Abigail är född i Durban i Sydafrika och Pappa Lars i rosengård. Al-Rashid uppväxt har varit väldigt svår eftersom att hans mamma dog i Lungcancer när Al-Rashid bara var 4 år gammal vilket har gjort det tuft för familjen Mohammed. Redan i 2:an märks det att något inte står bra till. Al-Rashid börjar skolka och kommer till skolan med blåmärken över armarna. När Al-rashid går i 4:an blir han omhändetagen ov SOC och blir skickad tvärsöver hela Sverige. När Al-Rashid går i 6:an så bor träffar han ett par nya vänner som får ett dåligt inflytande i Al-Rashids liv då Al-Rashid som 13 åring åker ditt för massa grova brott. När Al-Rashid är 15 slutar han skolan med väldigt dåliga betyg och hamnar sedan på ett behandlingshem där han nyligen rymde och försöker ta tag i sitt liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag kommer bidra till bra roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? varför jag är intresserad av Unive är för att det är många online vilket visar att servern är väldigt seriös och för att alla som är inne är så sköna och vet hur man rp:ar
Hur hittade du Unive? Kollade mycket på twitch och såg att folk rekommenderande Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul, Träffa nya vänner, Sprida glädje. Bli bättre på rp:a och gå med i något gäng.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att bli bättre rollspelare, Utveckla mig som person och träffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Bara Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe
Vad är ditt discord namn? Farmors Kakor#7275
Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Al-Rashid Mohammed och är 19 år gammal. Al-Rashid beskrivs av sina vänner som en väldigt smart och kreativ person. Al-Rashids intressen är bilar, Motorer och dyra kläder. Hans Mamma Abigail är född i Durban i Sydafrika och Pappa Lars i rosengård. Al-Rashid uppväxt har varit väldigt svår eftersom att hans mamma dog i Lungcancer när Al-Rashid bara var 4 år gammal vilket har gjort det tuft för familjen Mohammed. Redan i 2:an märks det att något inte står bra till. Al-Rashid börjar skolka och kommer till skolan med blåmärken över armarna. När Al-rashid går i 4:an blir han omhändetagen ov SOC och blir skickad tvärsöver hela Sverige. När Al-Rashid går i 6:an så bor träffar han ett par nya vänner som får ett dåligt inflytande i Al-Rashids liv då Al-Rashid som 13 åring åker ditt för massa grova brott. När Al-Rashid är 15 slutar han skolan med väldigt dåliga betyg och hamnar sedan på ett behandlingshem där han nyligen rymde och försöker ta tag i sitt liv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag kommer bidra till bra roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? varför jag är intresserad av Unive är för att det är många online vilket visar att servern är väldigt seriös och för att alla som är inne är så sköna och vet hur man rp:ar
Hur hittade du Unive? Kollade mycket på twitch och såg att folk rekommenderande Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul, Träffa nya vänner, Sprida glädje. Bli bättre på rp:a och gå med i något gäng.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att bli bättre rollspelare, Utveckla mig som person och träffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Bara Unive