Accepterad ImRob | Whitelist ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ImRob

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Imrob/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? ImRob#0204

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 1986

Berätta om din karaktär. Rob Hdmn. En karaktär med mycket utstrålning som alltid är i farten. Han har ett intresse av att röka marijuana på fritiden och har en historia av att begå små brott för att klara sig. Han kommer ursprungligen från Västerås och är ensamstående, hans familj dog i en bilkrasch för fyra år sedan och han sedan dess haft det tungt att hitta tillbaka till ett skötsamt liv. Han har en kompis som heter Fat Tony som han flyttade till multistaden med i hopp om att kunna ordna upp sitt liv och börja jobba hederligt och gör gott för samhället istället för att begå brott där drömmen är att starta en bilfirma i framtiden tillsammans med Fat Tony. Vi får se hur det går om dom lyckas eller om den kriminella historien fortsätter i multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Är en spelare som alltid följer regler och alltid har respekt för admins, Har ett steam konto som är 20 år gammalt med 0 bans på. Jag fuskar aldrig. Jag kommer dessutom spela för att göra servern så rolig som möjligt och göra spelet för alla så bra kul som det bara kan bli.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker den här servern verkade bäst av alla Svenska servers jag hittade så vill vara en del av communityn som ni har här.

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på Google och försökte hitta aktiva bra servrar till GTA RP och fick upp 5 bästa Svenska servers där Multistaden verkade som bästa alternativet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skapa olika scenarios som gör det möjligt för oväntade saker samtidigt som man bygger sin karaktär till att bli en bra rollspelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Vidare till muntlig:)

Discord: Noel#2097
-------------------------------
WL- Ansvarig
------------------------------
Snabba svar i pm

Tillbaka