Accepterad Importprodukt | Medlem ansökning (lojtan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Importprodukt

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Importprodukt#3153

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2006

Berätta om din karaktär. En gång i tiden var det en ung man som hette Joakim som bodde i utkanten till en stad. Joakim var 16 år och hade alltid varit lite av en bråkstake. Han hade ett snabbt humör och hamnade ofta i slagsmål och orsakade problem för andra.

Trots sin rebelliska natur var Joakim en karismatisk och sympatisk person, och många människor i staden var villiga att förbise hans brister och ge honom en chans. Men när Johannes blev äldre började hans beteende eskalera och han kom i mer och mer allvarliga problem.

En dag bestämde sig Joakim och en grupp av hans vänner för att bryta sig in i en lokal butik och stjäla några cigaretter och alkohol. De greps på bar gärning av butiksägaren och polis tillkallades. Joakim och hans vänner greps och anklagades för inbrott.

Domaren var överseende med Joakim, med tanke på hans låga ålder och bristande brottsregister, men han dömdes ändå till samhällstjänst. Joakim visste att han hade krånglat och lovade sig själv att vända sitt liv och hålla sig borta från problem.

Under de närmaste månaderna arbetade Joakim hårt med att uppfylla sina krav på samhällstjänsten och hålla sig på rätt spår. Han fick till och med jobb på ett byggföretag och började spara pengar för att flytta från sina föräldrars hus och börja ett nytt liv.

Trots motgångarna han hade mött var Joakim fast besluten att vända sitt liv och bli en passionerad medborgare. Han visste att det skulle bli en lång väg framöver, men han var villig att arbeta hårt och göra vad som helst för att nå sina mål.

Till slut gav Joakim hårda arbete och beslutsamhet resultat, och han kunde gå vidare från sitt kriminella förflutna och bygga en ljus framtid för sig själv. Han blev en respekterad individ i samhället och en uppstående medborgare och han var tacksam varje dag för den andra chansen han hade fått.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att jag kommer vara en seriös medborgare som inte lallar runt på gatorna med bilar osv utan mitt mål är att bygga upp ett stort nätverk av organiserad brottslighet där jag kommer ta allting seriöst. Jag är inte heller ett litet barn som inte förstår sig på och jag har under flera år varit med i andra seriösa rp grupper och jag har även under väldigt lång tid spelat LSPDFR som jag tror visar på att jag tar rp seriöst och jag kan bidra till samhället som finns i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man både ska få vinna och förlora. Att en människa som exempelvis vunnit flera gånger i rad låter sig förlora med flit för att vara humble och respektfull mot sina motståndare.

Hur hittade du Unive? Såg att en vän satt och spelade så jag gick in på servern och fastnade direkt, har spelat lite med honom och vi har verkligen jättekul när vi spelar det!

Tillbaka