Accepterad Importprodukt | Ban Överklagan (waguchampangemode

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Importprodukt

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Importprodukt/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb482cc

Vad är din discord tagg? Importprodukt#3153

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag landade en helikopter på en gata.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta upp en vän till han som satt med mig i min helikopter och han var borta vid groove. Det fanns inget bra ställe att landa på direkt och eftersom jag skulle hämta upp honom kort tänkte jag att jag landar kort, hämtar honom och åker så jag landar varpå jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Egentligen kanske det inte är en felaktig ban då det inte är supersmart att landa på en gata med en helikopter men eftersom jag bara skulle landa kort och platsen inte var full med människor ansåg jag i stunden att det inte var något fel med det men sedan när Wagyu förklarade för mig förstod jag honom bättre och då är jag beredd att hålla med honom men anser att 5 dagars ban är lite mycket för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad tidigare men inget relevant med denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte landa helikoptern såklart och erkänner att det inte var så smart gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att inte landa helikoptrar på vägar. Har sett andra göra det och trodde därför det var lugnt att göra då ingen berättat för mig att det bröt mot sunt förnuft men nu vet jag och kommer därför inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka