Nekad Importprodukt | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Importprodukt

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Importprodukt/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb482cc

Vad är din discord tagg? Importprodukt#3153

Vem var det som bannade dig? Flake x J

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-03-04 14_49_20.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De ansåg det som grovt sunt förnuft vilket jag helt ärligt inte förstår mig på varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kraschade med en bil, jag och min kompis hade väldigt bråttom för vi hade en vän som behövde våran hjälp. Så när vi kraschade och min bil blev trasig såg vi att hans bil fortfarande var oskadd. Så vi gick fram till honom, jag riktade ett vapen och sa till honom att gå ut, jag bad han sedan att sätta på bilen då jag visste att våran vän inte skulle leva mycket längre om vi inte kom dit i tid. Så han klev in i bilen satte på den och sedan gick ut, då slutade jag rikta vapen på honom och vi tog bilen för att åka därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban då jag inte förstår hur det bryter mot sunt förnuft eftersom vi hade skäliga anledningar till att ta hans bil. Det står i bannen att jag blev avstängd för att jag riktade ett vapen för att min bil var trasig och det är taget ur kontext och uppfattas därför som att jag gjorde det för att jag blev sur vilket jag inte blev, utan i scenariot som jag och mina kompisar spelade ur behövde vi verkligen ta oss till våran kompis och eftersom våran bil var trasig tog vi hans för att kunna rädda vår kompis. Förstår inte hur det bryter mot sunt förnuft. Vi gjorde det i stan ja, men det var inge folk där och situationen skedde väldigt snabbt och kolla på nyhetsinslag så har incidenter där gärningsmän riktar vapen på bilägare för att ta deras bil i stressiga situationer vilket det verkligen var för mig och mina vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men de har inte varit relevanta med denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda hade varit att jag var säker på att jag hade mask på mig vilket jag såg i klippet att jag hade glömt sätta på mig vilket berodde på att vi var väldigt stressade och vi hade inte tid med att plocka fram maskerna ur våran bil innan vi gick ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag anser faktiskt inte att jag bryter mot sunt förnuft då jag varken sköt eller skadade någon utan jag använde mitt vapen för att skapa en hotbild då vi verkligen och då understryker jag att vi verkligen behövde ta oss till vår kompis ASAP och då var det lättaste sättet att sno hans bil och att sno folks bilar i städer är inget ovanligt och det är heller ingenting som inte bryter mot sunt förnuft då min karaktär är kriminell och bilstölder med vapen sker DAGLIGEN. Så det som står i min ban är HELT TAGET UR KONTEXT vilket jag tycker är ytterst orättvist.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Ingen social rp, Du väljer att dra upp vapen på en spelare för att ni var med om en olycka. Väldigt tråkigt att se att du inte kan använda dig utav Social rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka