Nekad Importprodukt | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Importprodukt

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Importprodukt/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb482cc

Vad är din discord tagg? Importprodukt#3153

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-14 145921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip, jag tänkte bara meddela att jag blivit unbannad in-game. Vet inte hur det skedde eller om det var med mening. Ville bara vara ärlig och göra dig medveten om det. Spelat idag och det var verkligen roligt att få känna av atmosfären igen av Unive så jag ber dig verkligen att inte banna mig igen. Ärlighet varar längst så ville vara ärlig och säga att jag kommer in i spelet men inte på discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tillsammans med några andra ifrån Unive hade hört ifrån flera andra på servern att det gick att fake swisha i donation och vi hade hört av flera att det var något de gjorde och att det funkade. Dumma nog som vi var testade vi det men uppenbarligen fungerade det inte. Det har typ gått ett år sedan så alla detaljerna minns jag inte riktigt men jag förstår ju såklart att det var felaktigt och verkligen inte accepterat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen ingen felaktig ban för som sagt så är det ju inte okej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit det av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ber dig verkligen Philip att låta mig komma in på discorden igen och få vara en del av Unive igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, att aldrig nånsin göra om det och jag har lärt mig att vara mycket mer försiktig med vad jag gör och att alltid hejda mig och tänka innan jag gör något som även påverkat mitt liv utanför Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka