Nekad Importprodukt | Ban Överklagan [Leon00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Importprodukt

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Importprodukt/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb482cc

Vad är din discord tagg? Importprodukt#3153

Vem var det som bannade dig? Leon00

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-01-28 19_30_05.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lämnade i ett scenario som förövaren även bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle råna en person, jag riktade vapen, skrek att han skulle ur bilen och sedan ta upp händerna. Individen gjorde som jag sa och under tiden jag skulle söka igenom honom kommer en annan bil och bara skjuter mig HELT utan anledning. Då lämnade jag för jag inte tycker inte det var rätt gjort och av den anledningen ville jag inte att han skulle kunna utnyttja den situationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att det är en felaktig ban. Jag förstår varför jag blir bannad för jag lämnar när jag blivit skjuten till döds men han som sköt mig handlade inte enligt rp och då ska inte han kunna utnyttja det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång för att ha snott en polisbil men jag överklagade den och fick den godkänd då det var min lillebror som är 5 år som gjorde det medans jag var på toa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha legat kvar där och låtit mig själv blivit rånad som död men jag tycker verkligen inte han ska ha rätt att göra så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte lämna bara för jag dör men jag gjorde mitt rånat scenario realistiskt medans han som sköt mig inte gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka