Nekad Importprodukt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Importprodukt

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Importprodukt/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb482cc

Vad är din discord tagg? Importprodukt#3153

Vem var det som bannade dig? Enligt Noxy var det Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-16 004803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har en yngre bror som heter David som är 09. Han har spelat tidigare på min dator då han inte äger någon själv. Han har tidigare gjort så jag fått en varning när jag var krim men det var dock ett tag sedan. Då han är född 2009 och inte verkar förstå allvaret i att man måste bidra till RPn för att det ska bli kul. Pratade med honom när jag förstod att han hade fått mig bannad från discorden och han började skratta och sa att han hade suttit och gjort skit på discord så jag förstår nog varför ni valde att banna mitt konto då han nog utan tvekan gjort fel men jag vill förtydliga och säga att det inte var jag och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den skada han har orsakat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute kvällen fredag-lördag med några vänner och vi skulle på fest. Under kvällen snapar min brorsa mig och frågar om han kan spela på datorn. Då sa jag nej eftersom han hade betett sig dåligt innan när han hade spelat. Några minuter efter ringer då morsan när jag är på festen och säger att jag ska låta min brorsa spela på datorn varpå det blev en argumentation mellan min mamma och mig då jag inte ville att han skulle skapa kaos och förstöra för mig och mitt spelande framöver. Tillslut gav jag mig men var tydlig som fan att han inte skulle lalla och om han skulle spela skulle han bete sig. Han sa ja och efter det tänkte jag inte mer på det. Kvällen fortsatte och det var bra. Dagen efter när jag är hemma då och bakis sätter jag mig vid datorn och upptäcker att Unive discordsen är borta. Går då in på forumet och försöker joina discorden men upptäcker att jag är bannad. Förstår ingenting och sedan efter går jag till min brorsa och frågar om han vet varför och tro fan att det gör han. Han hade suttit och sk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Av det han beskrev tror jag absolut inte det var en felaktig ban då han inte bryr sig alls om Unive på samma sätt som jag gjorde och fortfarande gör. Jag personligen trivs på Unive och jag har spelat otaliga timmar sedan jag först började spela spelet. Har lärt känna folk i spelet som jag sen tagit discord av. Har till och med träffat en IRL som också bor här i Stockholm. Som sagt tycker jag att Unive verkligen är kul att spela och jag är lite av en RP fantast. Jag gillar idéen om hur flera människor samlas och går in i en alternativ värld där man är någon annan och skapar ett liv inne på servern. Tycker verkligen det är kul och blev helt krossad när jag såg att min brorsa hade fått mitt konto bannat. Skulle verkligen bli genuint glad och tacksam om ni skulle kunna lyfta bannen då jag vill fortsätta på Unive och jag kan försäkra att jag har gjort så min brorsa inte kan komma in på Fivem eller discord överhuvudtaget. Laddat ner ett program som låser mappar och i den mappen har jag lagt allting som är Unive relaterad och tro mig när jag säger att det bara är jag som vet lösenordet till den. Ber återigen verkligen om ursäkt för den skada min brorsa har åstadkommit och jag gör verkligen vad som helst för att få komma tillbaka in i spelet då jag tycker det är riktigt roligt och verkligen tycker RP är kul och det blir inte samma sak på andra servrar eftersom detta är Sveriges största och mest kvalificerade server att spela på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått två bans tidigare när jag började spela spelet men de är inte relevanta med dessa då denna ban är inte jag som personligen gjort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? På ett sätt ja genom att göra allt för att inte låta min brorsa spela men som sagt var jag lite småfull när morsan ringde och sa att jag skulle låta min brorsa spela och vi hade ett tjafs över telefon men eftersom jag var med vänner och det var musik osv kan jag inte annat än be om ursäkt igen för det han gjorde. Är verkligen och då menar jag verkligen sur på honom och han kommer aldrig i framtiden att få en lägga ett finger på min dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa, som sagt att aldrig låta min brorsa spela igen på min dator och jag kan förstå att ni säkert får många som överklagar som påstår att det var någon annan men detta var genuint min brorsa. Kan skicka personnummer på han och mig för att bevisa att det är en äkta människa och att vi bor i samma hushåll, samtalshistorik. Gör verkligen vad ni vill för att få komma tillbaka på Unive då jag har skapat riktiga relationer både in-game och utanför tack vare servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka