- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Ditt discordnamn: Importprodukt#3153
Ange ditt födelsedatum 19 April 2006
Varför ska just du bli staff? Har alltid gillat att hjälpa till, frågar du någon av mina vänner kommer de säga att jag gillar att ha ordning och reda. Tycker om att ha det städat och jag gillar administrativt och behind the scene arbete. Tycker att man bemöter mycket är man rpar idag och vill mer än allt att kunna hjälpa i en sådan situation för att bidra till en bättre RP. Eftersom jag är 17 år gammal har jag även ett konsekventänk som är moget och jag kan ta beslut samt förstå situationer som ibland kan vara knepiga. Att förstå hur man ska agera och bete sig är något som jag för min ålder alltid får höra är väldigt bra och jag är inte lika vimsig och omogen som vissa andra i denna åldern kan vara utan jag som person är tydlig, observant, mogen, problemlösande. Utöver detta gillar jag även Unive communityt då det är etablerat, moget och det gör att om jag blir staff här är det betydligt roligare än att vara det på en liten server där inte sker lika mycket och där det är färre medlemmar. Gillar även att hjälpa folk mycket, tycker det är kul att hjälpa någon som har problem och jag tycker det är kul med att bidra med något. Köper mycket hellre en present till en annan person än mig själv då jag gillar att se någon annan glad och tacksam vilket jag tror jag skulle kunna bidra mycket bra till på Unive.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
[Detta ändras såklart men ungefär detta]
Måndagar: 16:00 - 01:00 möjligtvis längre
Tisdagar: 17:00 - 01:00 möjligtvis längre
Onsdagar: 16:00 - 01:00 möjligtvis längre
Torsdagar: 16:00 - 01:00 möjligtvis längre
Fredagar: 17:00 - 03:00 Sitter vaken tills jag inte orkar
Lördagar: 10:00 - 03:00 Sitter vaken tills jag inte orkar
Söndagar: 10:00 - 01:00 möjligtvis längre
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 19 januari 2023
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Varit staff på 2 två andra innan, dock var de inte lika stora som Unive men jag har ändå lärt mig hur man hanterar commands, hur man ska lösa problem och hur man bidrar till en högre rp nivå. Lärt mig väldigt mycket och kommer inte behöva någon inskolning för att lära mig.
Bifogar även lite commands för att visa:
/manban (id) (andledning)
/noclip om du är i noclip så kan du flyga runt och specca folk
/kick (id) (anledning)
/dv (radius)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/ban (id) (andledning)
/revive (id)
/bring (id)
/goto (id)
/unban (hex id)
/sc (du skriver i staff chatten)
/sv (du skriver i sv chatten)
/tpm
/tp
/toggleid
/togglename
/speccoff
/skin (id)
/addkey
/setjob (id) (jobid) (level)
/spec
/v (fordon)
/carwipe
/sqlban id och anledning
/sqlbanoffline perms id och hur länge samt anledning
/sqlsearch (steam hex)
/announce
/ped (id) ger pedmeny till någon eller dig själv
/ooc skriver till alla i server
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Då jag jobbar som polis tror jag inte det skulle funka med att jobba inom den kriminella rpn då jag kan ta en beroende ställning vid problem och som staff ska man alltid vara neutral samt att det kommer kännas lite udda att jobba med två sidor samtidigt. Men behövs det kriminell staff så tar jag såklart jobbet som det.
Ditt discordnamn: Importprodukt#3153
Ange ditt födelsedatum 19 April 2006
Varför ska just du bli staff? Har alltid gillat att hjälpa till, frågar du någon av mina vänner kommer de säga att jag gillar att ha ordning och reda. Tycker om att ha det städat och jag gillar administrativt och behind the scene arbete. Tycker att man bemöter mycket är man rpar idag och vill mer än allt att kunna hjälpa i en sådan situation för att bidra till en bättre RP. Eftersom jag är 17 år gammal har jag även ett konsekventänk som är moget och jag kan ta beslut samt förstå situationer som ibland kan vara knepiga. Att förstå hur man ska agera och bete sig är något som jag för min ålder alltid får höra är väldigt bra och jag är inte lika vimsig och omogen som vissa andra i denna åldern kan vara utan jag som person är tydlig, observant, mogen, problemlösande. Utöver detta gillar jag även Unive communityt då det är etablerat, moget och det gör att om jag blir staff här är det betydligt roligare än att vara det på en liten server där inte sker lika mycket och där det är färre medlemmar. Gillar även att hjälpa folk mycket, tycker det är kul att hjälpa någon som har problem och jag tycker det är kul med att bidra med något. Köper mycket hellre en present till en annan person än mig själv då jag gillar att se någon annan glad och tacksam vilket jag tror jag skulle kunna bidra mycket bra till på Unive.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
[Detta ändras såklart men ungefär detta]
Måndagar: 16:00 - 01:00 möjligtvis längre
Tisdagar: 17:00 - 01:00 möjligtvis längre
Onsdagar: 16:00 - 01:00 möjligtvis längre
Torsdagar: 16:00 - 01:00 möjligtvis längre
Fredagar: 17:00 - 03:00 Sitter vaken tills jag inte orkar
Lördagar: 10:00 - 03:00 Sitter vaken tills jag inte orkar
Söndagar: 10:00 - 01:00 möjligtvis längre
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 19 januari 2023
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Varit staff på 2 två andra innan, dock var de inte lika stora som Unive men jag har ändå lärt mig hur man hanterar commands, hur man ska lösa problem och hur man bidrar till en högre rp nivå. Lärt mig väldigt mycket och kommer inte behöva någon inskolning för att lära mig.
Bifogar även lite commands för att visa:
/manban (id) (andledning)
/noclip om du är i noclip så kan du flyga runt och specca folk
/kick (id) (anledning)
/dv (radius)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/ban (id) (andledning)
/revive (id)
/bring (id)
/goto (id)
/unban (hex id)
/sc (du skriver i staff chatten)
/sv (du skriver i sv chatten)
/tpm
/tp
/toggleid
/togglename
/speccoff
/skin (id)
/addkey
/setjob (id) (jobid) (level)
/spec
/v (fordon)
/carwipe
/sqlban id och anledning
/sqlbanoffline perms id och hur länge samt anledning
/sqlsearch (steam hex)
/announce
/ped (id) ger pedmeny till någon eller dig själv
/ooc skriver till alla i server
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Då jag jobbar som polis tror jag inte det skulle funka med att jobba inom den kriminella rpn då jag kan ta en beroende ställning vid problem och som staff ska man alltid vara neutral samt att det kommer kännas lite udda att jobba med två sidor samtidigt. Men behövs det kriminell staff så tar jag såklart jobbet som det.
Senast ändrad: