Accepterad Importprodukt | Ansökan till Servervakt (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Importprodukt

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? Importprodukt#3153

Ange ditt födelsedatum 19 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Går gymnasiet just nu på ekonomlinjen. Utöver det tränar jag på gym och umgås med vänner när jag har tid. Utöver det spelar jag Unive och det är det enda spelet jag spelat sedan jag upptäckte det och jag spelar varje dag och då spelar jag på vardagarna ca 3-4 timmar och på helgerna kan det vara det enda jag gör och då spelar jag många timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 19 Janurai 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger och det var när jag precis hade börjat spela på Unive och inte fattade grejen. Finns inget ställe att infoga bilden men be gärna om den så skickar jag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är att bland annat se till så att spelare inte lallar på exempelvis sjukhuset. De har även i uppgift att ta bort bilar som står i vägen vid Torget som exempel eller på andra ställen där de inte ska vara. Ditt arbete som servervakt är i stort sett att hålla servern ren på sånt som du som spelare upplever då en servervakt ska rpa som vilken annan människa på servern men att använda sig utav exempelvis /kick /dv /svban för att hålla "rent" på servern så att de som är högre uppsatt kan fokusera på de sakerna som är viktigare och för att de inte ska behöva lägga ner tid på att t.ex ta bort bilar som står i vägen eller kicka en oseriös människa på servern. De underlättar och bidrar till en högre rp samtidigt som de är en del av den.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har spelat sen i mitten av Januari och jag har både sett det ena och det andra. Det jag har lärt mig och alltid haft för mig är att hjälpa till och bidra till det bättre. Har exempelvis spelat en del Roblox när jag var yngre på ett militär RP server som jag skulle säga hade väldigt höga krav och det är uppbyggt på ungefär samma sätt som Unive är fast på Roblox då och där var jag mod och bidrog till att servern gick framåt och bidrog till det bättre och det är även något som jag vill göra nu på Unive. Har varit lite lallig vid några tillfällen med vissa som jag mött i spelet som har varit betydligt lalligare än vad jag har varit och det blir lätt att dras med i det. jag tycker oftast att det blir väldigt tråkigt och ser inte vad som är kul med det men varit med de eftersom jag träffat de och spelat med de inne på Unive. Blev polis för ett tag sedan och sa upp min krim just för att jag vill vara seriös i detta och jag tycker RP är väldigt kul. Tycker även att jag är så pass gammal så att jag vet hur man ska bete sig på rätt sätt och jag vill vara med att bidra till en bra RP så att det blir kul på alla sätt och det är något som jag fått uppleva mycket som polis men vill kunna vara med och städa upp när det sker felaktiga saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt som servervakt är exempelvis att jag får ett meddelande av en kompis om att de har blivit skjutna och att de behöver bli ressa och att jag då gör det för att jag är deras vän. Jag utnyttjar då min makt som SV i fördel för mig själv eller andra och som korrupt kan det då handla om att "okej om du revvar mig swishar jag dig pengar". Detta är något som jag tycker är väldigt tråkigt då det försör rp nivån och gör så att serverns utveckling istället går bakåt istället för framåt. Att abusa sin makt som SV är exempelvis att jag blir skjuten som polis av en kriminell och att det jag då gör är att /revive på mig själv för att sedan jaga ikapp gärningsmannen. Återigen är detta något jag tycker är tråkigt att se då utvecklingen går bakåt och jag förstör ett scenario i det fallet då ett scenario där en polis blir dödad kan gå väldigt långt och det kan utvecklas mycket och göras väldigt roligt. Om jag då som SV revvar mig själv förstör jag chansen till ett sådant scenario.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka