Accepterad ImporteN | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImporteN

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Arsam

Vad är ditt discord namn? ImporteN#7358

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Heter Hamood Abood är 20 år och föddes i en fattig familj i Iran. De levde tryckt även om de inte hade så mycket pengar men en dag så attackerade Saudi Arabien Iran vilket ledde till krig den unge Hamood blev tvungen att delta i kriget. Hamoods föreldrar dog tyvärr i kriget men inget kunde stoppa honom att fly från Iran och invandra till denna staden. Så han vet också väl hur man hanterar vapen. Det var väldigt svårt för honom ett tag för att han behövde ta hand om sig själv. Men senare så träffade han på en vän som han började umgås med som håller på med droger och andra kriminella saker. Det ledde honom till att börja med det kriminella livet, men det var det enda sättet för honom att tjäna bra pengar. Men sen han var liten har han haft ett intresse vid sidan om och det är bilar. Han frågade också någon vän han hade som jobbade med bilar och berättade om vad han visste om bilar. Han gav ett förslag till honom om att jobba med bilar. Nu är det bara upp till honom om han vill ta det kriminella vägen eller den riktiga vägen och jobba lagligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga kreativa scnearion som är roligt för alla. Jag vill ha speciell rp i min karaktär jag och jag vill se till så att jag ger alla en bättre upplevelse i servern så att alla kan känn aisg trygga när de rpar med mig. Jag vill vara en bra representant för servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna utan man ska spela för att det ska vara roligt för att partnerns i scenarion. man ska inte spela för pwg och det är ett regelbrott. är man bara ute efter at vinna så har man ett problem i sin rp och det äte inte roligt eller speciellt alls.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

denna e kopierad från min egna gamla ansökan som någon annan hade kopierat. Så ifall ni ser någon med samma ansöka så vil jag gärna tt ni tittar datum.

Vidare till den muntliga intervjun, du har enbart 48h på dig att ta den. Önskar dig stort lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & flyttar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka