Nekad ImporteN | Chef-jobb ansökan [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImporteN

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Arsam

Vad heter du på discord? ImporteN#7358

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år o 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så att jobbet tas seriöst och att ingen lallar. Jag ska få jobbet att se lagligt ut även om det finns kriminel la med i pizzarian. Varför jag vill få det att se laglitg u rär för att rpn ska utvecklas så att vi inte ska ha problem med polisen 24/7. Jag kommer se till så att jag får in rätt personer i jobbet som kan bete sig och som vet hur man rpar ordentligt. ig kommer jag lösa sammarbeten och roliga events så att pizzarian inte dör ut. jag vill se till så att jobbet är tillför att rpa och ha roligt och inte tillför att tjäna pengar. Såklart ska man kunna tjäna pengar men det ska alltid finnas en gräns . Jag som har bra erfarnhet inom Unive samt detta jobbet så kommer ja setill så att allt jag sa kommer att ske.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom GSP tidigare och vet exakt hur jobbet funkar. De flesta kriminella och gängkriminelkla brukar använda det som en sidehustle så det finns alltid ett annat sätt att tjäna pengar på. Jag kommer se till så att dessa personer som jobbar på GSP inte bara är här för att tjäna pengar. När jag jobbade där så visste jag exakt hur jobbet funkade och vet fortfarande hur jobbet dunkar. Jag kommer vara sträng när det kommer till rpn samt beteendet ig. För jag vill inte att GSP ska ha dåliga rykten både ig och ooc.

Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag: 16:30 - 21:30
Tisdag: 16:30 - 22:00
Onsdag: 16:30 - 21:30
Torsdag: 16:30 - 22:00
Fredag: 15:00 - 01:00
Lördag: 12:00 - 01:00
Söndag 12:00 - 23:00

Detta kan såklart variera lite då jag har skola och träningar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. Det handlar inte om att jag måste vara det. jag ser mig själv som en bra chef hos detta jobbet då jag tycker att jag passar in samt har jag jobbat där innan.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka